Banki i firmy ubezpieczeniowe powalczą o e-Commerce Polska awards 2016

Doroczny Konkurs e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej, w tym roku poszerzył odbiorców. W tegorocznej edycji Konkursu udział mogą brać banki oraz  firmy ubezpieczeniowe.

Nowe kategorie w Konkursie pozwalają na wyróżnienie sektorów biznesu, które już od jakiegoś czasu funkcjonują na rynku e-gospodarki jako niezwykle sprawne podmioty, w wielu wymiarach nawet wyprzedzają regularne organizacje e-commerce – mówi Dorota Bachman, Prezes Zarządu e-Izby. Dlatego formuła e-Commerce Polska awards 2016  została poszerzona o kategorię “Najbardziej cyfrowy bank” oraz “Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel” – dodaje Bachman.

W Konkursie może wziąć udział każdy sklep online, a także banki i ubezpieczyciele, którzy działają w obszarze cyfrowych technologii. Zgodnie z regulaminem sklep może zgłosić się maksymalnie w trzech kategoriach, a banki i zakłady ubezpieczeniowe w jednej dedykowanej dla siebie kategorii. Zgłoszenia przyjmowane są do 5 września.

Po etapie zgłoszeń, aplikacje sklepów, banków oraz ubezpieczycieli zostaną ocenione przez jury składające się z grona  ekspertów, praktyków branży e-commerce wybranych do poszczególnych kategorii Konkursu. Tradycyjnie w ramach Konkursu wśród sklepów odbędzie się również głosowanie Internautów w kategorii „Najlepsza obsługa klienta”.                

Lista nominowanych w poszczególnych kategoriach zostanie  opublikowana 20 października, a ogłoszenie laureatów odbędzie się 17  listopada podczas uroczystej Gali.

Konkurs jest prestiżowym wydarzeniem dla branży, który aktywizuje do zwiększania konkurencyjności w tak dynamicznym sektorze jak rynek cyfrowy. Jego celem jest nagradzanie podmiotów gospodarki cyfrowej, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.

Wśród laureatów dotychczasowych edycji e-Commerce Polska awards są m.in.:  Groupon.pl; Kazar.com; Sephora.pl; Zalando.pl; Mamissima.pl; Answear.com; empik.com.

Szczegóły dotyczące Konkursu dostępne są na www.ecpawards.pl.

Nad poprawnością głosowania czuwa audytor Konkursu – Kancelaria Lubasz i Wspólnicy.
Sponsorami wydarzenia są: ORBA, Przelewy24 i Visa Europe.
Patroni medialni: Marketing przy Kawie, e-biznes, Mensis.

Izba Gospodarki Elektronicznej