BPH promuje „Ofertę na 5” dla małych i średnich firm

Przekaz reklamowy podkreśla najważniejsze cechy oferty:

Na nową ofertę Banku BPH składają się konkurencyjne produkty:

Wartością dodaną „Oferty na 5” jest nowoczesna obsługa i szybki kontakt z bankiem możliwy na pięć sposobów: doradcy w Oddziałach i Regionalnych Centrach Doradczo-Kredytowych, mobilni doradcy, Internet, telefon.

Celem zaplanowanych działań marketingowych jest zainteresowanie ofertą potencjalnych Klientów oraz wzmocnienie wizerunku banku w segmencie małych i średnich firm – przedstawienie Banku BPH jako godnego zaufania partnera, którego wyróżnia otwarte i przyjazne nastawienie do klienta biznesowego.

Wiodącym elementem kampanii jest 30 sekundowy spot telewizyjny. Występuje w nim Janusz Weiss, który wciela się w rolę pilota samolotów pasażerskich. Ważnym elementem spotu jest również automatyczny pilot, który ułatwia sterowanie samolotu i symbolizuje Bank wspierający rozwój firm. Spot jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo kampanię wspierają reklamy w prasie oraz w Internecie.

Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.