Przekaz reklamowy podkreśla najważniejsze cechy oferty:
- szerokie i dopasowane do potrzeb każdej firmy rozwiązania produktowe,
- ułatwienia w pozyskiwaniu finansowania, szybki i przejrzysty proces podejmowania decyzji kredytowej,
- zróżnicowane sposoby szybkiego kontaktu z bankiem,
- aktywne i przyjazne doradztwo.
Na nową ofertę Banku BPH składają się konkurencyjne produkty:
- pakiet internetowy e – Harmonium – 5 zł miesięcznie,
- e – Lokata – 5% w skali roku,
- limit debetowy – do 150 tys. zł, bez zabezpieczeń, w 1 dzień,
- prosty kredyt inwestycyjny – do 500 tys. zł, bez biznesplanów, w 3 dni.
Wartością dodaną „Oferty na 5” jest nowoczesna obsługa i szybki kontakt z bankiem możliwy na pięć sposobów: doradcy w Oddziałach i Regionalnych Centrach Doradczo-Kredytowych, mobilni doradcy, Internet, telefon.
Celem zaplanowanych działań marketingowych jest zainteresowanie ofertą potencjalnych Klientów oraz wzmocnienie wizerunku banku w segmencie małych i średnich firm – przedstawienie Banku BPH jako godnego zaufania partnera, którego wyróżnia otwarte i przyjazne nastawienie do klienta biznesowego.
Wiodącym elementem kampanii jest 30 sekundowy spot telewizyjny. Występuje w nim Janusz Weiss, który wciela się w rolę pilota samolotów pasażerskich. Ważnym elementem spotu jest również automatyczny pilot, który ułatwia sterowanie samolotu i symbolizuje Bank wspierający rozwój firm. Spot jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo kampanię wspierają reklamy w prasie oraz w Internecie.
Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.