Czego pragną kobiety – kampania ubezpieczeń mieszkaniowych WARTY

Bezpłatna pomoc fachowców podczas domowej awarii, ubezpieczenie torebki na wypadek rabunku i ubezpieczenie mieszkania lub domu od wszystkich zdarzeń – to główne atuty specjalnego Pakietu dla Kobiet stworzonego przez WARTĘ.

Badania przeprowadzone przez WARTĘ wykazały że kobiety chętniej i częściej ubezpieczają mieszkanie, one też decydują gdzie i na jaką kwotę je ubezpieczyć. Jeżeli to kobieta decyduje się na zakup produktu ubezpieczeniowego, to jej produktem głównym jest ubezpieczenie mieszkania (30%), a dopiero w dalszej kolejności podróżne (14,3%) i inne. W przypadku mężczyzn ubezpieczenie mieszkania jest dopiero trzecim produktem (10,7%)*.

– To kobiety najczęściej kierują urządzaniem wnętrza, dopracowują szczegóły wystroju, wkładają w to serce, dlatego nie chcą, aby ich wysiłki poszły na marne i kupują ubezpieczenie domu lub mieszkania – mówi Bogusława Potacka, Dyrektor Departamentu Marketingu WARTY.

Kobiety oczekują  kompleksowej ochrony. Podczas badań często przewijały się wypowiedzi „oczekuję polisy typu „wszystko w cenie”. Dlatego Pakiet oparty jest na produkcie WARTA DOM KOMFORT, którego największym atutem jest możliwość ubezpieczenia mieszkania lub domu z całym jego wyposażeniem na zasadzie all risks. Formuła ta oznacza przyjęcie odpowiedzialności przez WARTĘ za wszystkie zdarzenia powodujące szkodę, poza przypadkami wyraźnie określonymi w katalogu wyłączeń. Takie rozwiązanie sprawia, że ochrona jest bardzo szeroka, a warunki ubezpieczenia przejrzyste i czytelne. Wystarczy spojrzeć do katalogu wyłączeń, by wiedzieć że te zdarzenia, które nie są tam zamieszczone, są objęte ochroną ubezpieczeniową.

Z myślą o wygodzie kobiet, do każdej polisy dodawany jest nieodpłatnie bardzo szeroki pakiet home assistance, który zapewnia sprawną organizację pomocy w sytuacjach awaryjnych, związanych z życiem codziennym. WARTA oferujew nim dojazd fachowców i naprawę sprzętu, przy czym pojęcie naprawa „sprzętu” obejmuje prawie wszystko, co może się w domu zepsuć – sprzęt RTV, AGD, PC, zamek w drzwiach, krany, rury hydrauliczne, dach, szyby, grzejniki, przewody elektryczne. Klientka nie zapłaci ani za dojazd fachowca, ani za robociznę , ani nawet za niektóre części.

Home assistance obejmuje także uruchomienie samochodu pod domem (lub odholowanie auta do serwisu, jeśli uruchomić się go nie uda) czy zmianę koła w przypadku przebicia opony.

Polisa zawiera również medical assistance – które gwarantuje wizytę lekarza w dowolnym miejscu w Polsce w razie nagłego zachorowania lub wypadku każdego z domowników, zapewnia infolinię medyczną, a także opiekę wakacyjną nad osobami starszymi podczas urlopu ubezpieczonego.

Aby kobiety czuły się bezpieczniej, do polisy mieszkaniowej można włączyć pakiet TOREBKA, obejmujący ochroną przedmioty codziennego użytku noszone zwyczajowo przy sobie, które mogą zostać utracone w wyniku rabunku. Przedmioty objęte polisą to m.in. zegarek, telefon komórkowy, torebka, plecak lub teczka z ich zawartością – kartami kredytowymi, portfelem z gotówką, kosmetykami, kluczami itp. Co ważne, pakiet, w cenie jednej składki, chroni wszystkie osoby, z którymi mieszka właścicielka polisy. Do końca września pakiet Torebka jest dostępny z 50% zniżką.

– Nowoczesne kobiety, mieszkanki wielkich miast żyją w pośpiechu i chcą mieć wszystko pod kontrolą. Wsłuchaliśmy się w Ich głosy i wiemy, że ochrona ubezpieczeniowa mieszkania, czy rzeczy osobistych jest dla nich ważna, ale poczucie bezpieczeństwa zapewni im również świadomość, że w każdej chwili mogą zadzwonić na naszą infolinię i zamówić usługę „złotej rączki”. Taka usługa nie jest unikalna na rynku, ale w WARCIE jest precyzyjnie dostosowana do potrzeb wymagających kobiet. mówi Bogusława Potacka. Choć naszą ofertę kierujemy do kobiet, mogą z niej skorzystać także Panowie. Cały pakiet oferujemy w bardzo atrakcyjnych cenach- dodaje Bogusława Potacka.

Dodatkowo, wprowadzaniu pakietu towarzyszy promocja upominkowa. Każda pani przy zakupie pakietu otrzyma w prezencie wieczorową torebkę. Promocja ważna jest do wyczerpania zapasów.

Do końca sierpnia będzie trwała kampania reklamowa pod hasłem „Czego pragną kobiety”. Składa się na nią outdoor w wybranych miastach oraz witryny w galeriach handlowych.

Media zaplanował Starcom, za kreację odpowiada agencja G7.

Na czas kampanii została także uruchomiona specjalna strona internetowa (tzw. landingpage ) www.wartadlakobiet.pl, na której można przeczytać o największych atutach pakietu, zapoznać się z OWU i szybko skontaktować się z agentem.

Źródło: Warta