DNB kończy obsługę klientów detalicznych. Ważne informacje

Bank DNB przypomina, że produkty klientów detalicznych będą obsługiwane tylko do 29 listopada 2019 r. Do tego czasu można jeszcze zamknąć umowę za porozumieniem stron i skorzystać z oferty specjalnej przygotowanej przez bank.

fot. yay foto

Na początku roku DNB ogłosił, że rezygnuje z obsługi klientów detalicznych i zamierza skupić się wyłącznie na korporacjach. Do rozwiązania umów z klientami indywidualnymi zachęcał bonusem, który w określonych przypadkach wynosił nawet 1000 zł. Tyle był skłonny zapłacić klientom, którzy dobrowolnie rozwiążą umowę o konta czy karty.

Termin wygaszania oferty detalicznej zbliża się ku końcowi. Jak informuje DNB, 29 listopada 2019 r. zamknięte zostaną rachunki klientów detalicznych. To ostatnia szansa na skorzystanie z oferty specjalnej i rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. W innych przypadkach umowy o konta i karty zostaną zamknięte w trybie wypowiedzenia.

Rozwiązaniu nie ulegną umowy o kredyty hipoteczne, ale ich posiadaczom zostaną założone rachunki techniczne. Od 17 grudnia 2019 r. obsługa klientów w zakresie produktów hipotecznych odbywać się będzie w centrali banku przy ul. Postępu 15 C w Warszawie, na 9 piętrze.

DNB zaleca klientom, którzy jeszcze nie wypowiedzieli umów wypełnienie formularza dotyczącego zadysponowania środkami zgromadzonymi rachunkach w banku.

Począwszy od 17 grudnia bank nie będzie realizował obsługi gotówkowej. Biuro Obsługi Klientów będzie czynne do 16 grudnia 2019 r. włącznie. Zmienią się także godziny pracy infolinii bankowej. Od 1 grudnia 2019 r. będzie czynna w godzinach 8:00-17:00.