Bank DNB przypomina, że produkty klientów detalicznych będą obsługiwane tylko do 29 listopada 2019 r. Do tego czasu można jeszcze zamknąć umowę za porozumieniem stron i skorzystać z oferty specjalnej przygotowanej przez bank.
Na początku roku DNB ogłosił, że rezygnuje z obsługi klientów detalicznych i zamierza skupić się wyłącznie na korporacjach. Do rozwiązania umów z klientami indywidualnymi zachęcał bonusem, który w określonych przypadkach wynosił nawet 1000 zł. Tyle był skłonny zapłacić klientom, którzy dobrowolnie rozwiążą umowę o konta czy karty.
Termin wygaszania oferty detalicznej zbliża się ku końcowi. Jak informuje DNB, 29 listopada 2019 r. zamknięte zostaną rachunki klientów detalicznych. To ostatnia szansa na skorzystanie z oferty specjalnej i rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. W innych przypadkach umowy o konta i karty zostaną zamknięte w trybie wypowiedzenia.
Rozwiązaniu nie ulegną umowy o kredyty hipoteczne, ale ich posiadaczom zostaną założone rachunki techniczne. Od 17 grudnia 2019 r. obsługa klientów w zakresie produktów hipotecznych odbywać się będzie w centrali banku przy ul. Postępu 15 C w Warszawie, na 9 piętrze.
DNB zaleca klientom, którzy jeszcze nie wypowiedzieli umów wypełnienie formularza dotyczącego zadysponowania środkami zgromadzonymi rachunkach w banku.
Począwszy od 17 grudnia bank nie będzie realizował obsługi gotówkowej. Biuro Obsługi Klientów będzie czynne do 16 grudnia 2019 r. włącznie. Zmienią się także godziny pracy infolinii bankowej. Od 1 grudnia 2019 r. będzie czynna w godzinach 8:00-17:00.