„Dziennik Gazeta Prawna” wytypował „Bank Najbliższy Klientowi”

We wtorek – podczas uroczystości w Hotelu Polonia Palace w Warszawie – ogłoszone zostały wyniki Rankingu „Bank Najbliższy Klientowi”. Grand Prix konkursu otrzymał Alior Bank. Nagrodę odebrał Wojciech Sobieraj Prezes Alior Banku.

Ranking „Bank Najbliższy Klientowi” organizowany jest przez „Dziennik Gazetę Prawną” we współpracy z firmą doradztwa finansowego Expander oraz firmą badania opinii publicznej Indicator. Parterami rankingu są również Krajowa Izba Rozliczeniowa oraz Orange.

 

Banki oceniane są według dwóch kategorii: eksperckiej – przeprowadzanej przez firmę Expander – gdzie analizie poddane są: sprawność systemu transakcyjnego, wielkość sieci oddziałów (w tym bankomatów, wpłatomatów), infolinia i strona internetowa oraz konsumenckiej – na podstawie badania firmy Indicator, w którym oceniano preferencje Polaków, czyli który bank poleciliby innym klientom.

 

Wyniki Rankingu „Bank Najbliższy Klientowi”:

 

Grand Prix Rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” – ALIOR BANK

 

Nagrody w kategorii: Bank Najbliższy Klientowi w ocenie ekspertów i korzystających z usług bankowych

 

 

Nagrody w kategorii: Bank najczęściej polecany innym klientom

 

 

Wyróżnienia:

 

Źródło: INFOR Biznes