We wtorek – podczas uroczystości w Hotelu Polonia Palace w Warszawie – ogłoszone zostały wyniki Rankingu „Bank Najbliższy Klientowi”. Grand Prix konkursu otrzymał Alior Bank. Nagrodę odebrał Wojciech Sobieraj Prezes Alior Banku.
Ranking „Bank Najbliższy Klientowi” organizowany jest przez „Dziennik Gazetę Prawną” we współpracy z firmą doradztwa finansowego Expander oraz firmą badania opinii publicznej Indicator. Parterami rankingu są również Krajowa Izba Rozliczeniowa oraz Orange.
Banki oceniane są według dwóch kategorii: eksperckiej – przeprowadzanej przez firmę Expander – gdzie analizie poddane są: sprawność systemu transakcyjnego, wielkość sieci oddziałów (w tym bankomatów, wpłatomatów), infolinia i strona internetowa oraz konsumenckiej – na podstawie badania firmy Indicator, w którym oceniano preferencje Polaków, czyli który bank poleciliby innym klientom.
Wyniki Rankingu „Bank Najbliższy Klientowi”:
Grand Prix Rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” – ALIOR BANK
Nagrody w kategorii: Bank Najbliższy Klientowi w ocenie ekspertów i korzystających z usług bankowych
- 1 miejsce – Alior Bank
- 2 miejsce – Lukas Bank
- 3 miejsce – mBank
Nagrody w kategorii: Bank najczęściej polecany innym klientom
- 1 miejsce – mBank
- 2 miejsce – Alior Bank
- 3 miejsce – Eurobank
Wyróżnienia:
- za najlepszą sieć oddziałów, bankomatów i wpłatomatów – Euro Bank
- za najlepszą stronę internetową – BZ WBK
- za najlepszy system transakcyjny – mBank
- za najlepszą infolinię – Volkswagen Bank
Źródło: INFOR Biznes