„Gazeta Wyborcza” Marką Wysokiej Reputacji

Wysoka reputacja marki to nie tylko jej znajomość i popularność, ale przede wszystkim – prestiż. „Gazeta” od lat buduje swoją renomę poprzez oferowanie najwyższego poziomu dziennikarstwa i twórczy udział w debacie publicznej. Cieszy nas przyznany tytuł, bo dowodzi tego, z czego jesteśmy najbardziej dumni – lojalności i zaufania naszych czytelników. Na ten sukces pracujemy od 17 lat, a jego potwierdzenie znajdujemy w wynikach czytelnictwa – powiedziała Katarzyna Kolanowska, dyrektor promocji „Gazety Wyborczej”.

Premium Brand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem było stworzenie rankingu reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Reputacja poszczególnych marek została zbadana przez MillwardBrown SMG/KRC według metodologii przygotowanej przez firmę Maison Research Consulting, a wyniki badania zostały zaudytowane przez KPMG.

Badaniem przeprowadzonym w kwietniu 2006 objęte zostały 73 marki konsumenckie w ośmiu kategoriach. Wśród kryteriów, które podlegały ocenie znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje – czyli gotowość do rekomendowana marki innym ludziom.

„Gazeta Wyborcza” zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w kategorii media.

Oficjalne ogłoszenie wyników rankingu będzie miało miejsce 22 czerwca 2006 podczas uroczystej Gali w Warszawie. Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne są na stronie www.premiumbrand.pl.