– Opiera się ona na specjalizacji usług oraz skierowaniu oferty do specyficznej i do tej pory słabo zagospodarowanej przez inne towarzystwa ubezpieczeniowe grupy społecznej. Są to przede wszystkim banki spółdzielcze, małe i średnie przedsiębiorstwa, rolnicy, prawnicy, instytucje komunalne, osoby fizyczne – ulokowane w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców.
Banki spółdzielcze są dla Grupy Concordia zupełnie naturalnym partnerem, głównie ze względu na ofertę skierowaną do tych samych grup klientów. Współpraca z Towarzystwem pozwala na aktywne uczestnictwo w rozwijaniu i udoskonalaniu oferty ubezpieczeń grupowych i indywidualnych, zaś wspólne działania oparte są na wykorzystaniu wzajemnych doświadczeń i możliwości.
– To właśnie banki potrafią najdokładniej określić potrzeby swoich klientów oraz dostosować proponowane ubezpieczenia do konkretnej oferty kredytowej – tłumaczy Katarzyna Kasztelan, Dyrektor Biura Sprzedaży Grupa Concordia – Bank dzięki wartości dodanej do oferowanego rachunku zyskuje lojalność klienta, zaś ten korzysta z przewagi negocjacyjnej, jaką dysponuje bank w stosunku do ubezpieczyciela, otrzymując ubezpieczenie „szyte na miarę”.
Zintegrowana sprzedaż produktów bankowo – finansowych cieszy się coraz większą popularnością i jest nią związanych już blisko 160 banków spółdzielczych wszystkich zrzeszeń.