Heal Pro: nowa agencja public affairs wchodzi na rynek

Mikołaj Wójcik i Maciej Szczepaniuk, od trzech lat odpowiedzialni za public affairs w Provident Polska, odchodzą z firmy i zakładają agencję Heal Pro. Heal Pro będzie się głównie zajmować przygotowywaniem i wdrażaniem strategii public affairs dla biznesu.

– Zaskakująco wiele firm, których los zależy od regulacji, nie zatrudnia u siebie osób odpowiedzialnych za monitoring, prewencję oraz działania w tym obszarze. Dopiero, gdy pojawia się problem, głównie regulacyjny, zarząd w panice szuka kogoś, kto „załatwi” ich sprawę – mówi Mikołaj Wójcik, przez 20 lat dziennikarz polityczny, potem dyrektor komunikacji w Legii Warszawa, a ostatnio zarządzający corporate affairs w Provident Polska.

Dodaje, że nazwa Heal Pro oczywiście nie jest przypadkowa. – Będziemy oferować biznesowi zdrowe i profesjonalne usługi public affairs, które zabezpieczą firmy przed kłopotami lub, gdy nawet przyjdą do nas w ostatniej chwili, pomogą im się z nich wykaraskać – mówi Wójcik.

Maciej Szczepaniuk – w przeszłości dziennikarz gospodarczy, a potem wieloletni rzecznik prasowy Grupy PGE – podkreśla też, że wiele firm ma narzędzia, jak na przykład rozbudowane piony public relations, komunikacji i relacji z mediami, ale nie potrafi z nich efektywnie korzystać.

– Naszym klientom pokażemy jak można to robić skutecznie i, co jest szczególnie ważne w obliczu pełnego wyzwań otoczenia gospodarczego, wydajnie kosztowo. Świat mediów i biznesu szybko się zmienia, a wiele firm i instytucji tkwi w tych obszarach w początku wieku. Zauważyliśmy też, że duże organizacje potrzebują wsparcia w realizacji priorytetowych projektów, bo mają ich zbyt wiele – dodaje Szczepaniuk.

Heal Pro nie będzie pracować dla jednej lub dwóch określonych branż. – Mamy szerokie doświadczenie, a życie pokazuje, że narzędzia public affairs są uniwersalne – tłumaczą wspólnicy.

Źródło: Heal Pro