Janssen-Cilag kolejny raz zaufał Headlines

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication pozyskała kolejnego klienta. Koncern farmaceutyczny Janssen-Cilag powierzył jej obsługę swojej kolejnej marki – systemu transdermalnej hormonalnej terapii zastępczej Systen.

Program komunikacji, opracowany dla tego projektu przez Headlines, zakłada przede wszystkim uwrażliwienie opinii publicznej na temat menopauzy jako naturalnego, fizjologicznego etapu życia każdej kobiety, który może jej jednak poważnie, choć okresowo, utrudniać aktywne uczestnictwo w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym.

Taka wizja problemu implikuje prowadzenie równolegle trójtorowej komunikacji: do lekarzy specjalistów, do mediów i bezpośrednio do kobiet w wieku okołomenopauzalnym. Janssen-Cilag zlecił Headlines kompleksowe opracowanie projektu. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie wszystkich, niezbędnych do prowadzenia programu materiałów, zarówno pod kątem graficznym, jak i merytorycznym. Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Headlines, powiedziała: „Cieszymy się bardzo, że będziemy pracowali nad projektem związanym ze zdrowiem kobiet i że mamy możliwość na opracowanie kompleksowej kampanii, która wychodzi poza standardowe narzędzia PR”.

W ramach realizacji Programu opracowane zostaną m.in. materiały informacyjne dla lekarzy i ich pacjentek, prowadzone będą relacje z mediami, uruchomiony zostanie także profesjonalny portal internetowy dla lekarzy, pozwalający im na swobodną wymianę opinii i doświadczeń na temat menopauzy i zalecanych terapii.

Od stycznia 2004 roku Headlines Brand & Corporate Communication prowadzi kampanię PR innej kobiecej marki Jannsen-Cilag – plastrów antykoncepcyjnych Evra. Kampania Evry „Anty-koncepcja w modzie” stała się przełomem w komunikacji farmaceutycznej. Za jej opracowanie i przeprowadzenie Headlines została nagrodzona doroczną nagrodą Związku Firm Public Relations – „Złotym Spinaczem” za najlepszą kampanię PR w 2004 r.

Headlines Brand & Corporate Communication świadczy usługi w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz konsultingu. Ma na swoim koncie realizację przeszło 400 projektów i współpracę z ponad 70 klientami z różnych branż. Headlines słynie z kreatywnego podejścia do organizacji spektakularnych wydarzeń publicznych i stosowania niekonwencjonalnych form komunikacji z konsumentami wychodzących poza tradycyjny PR. Headlines ma doświadczenie w pracy z klientami z branży farmaceutycznej i medycznej, m.in. Instytut Flory i Instytut Kardiologii.