„7% na Dzień Dobry” to hasło i równocześnie nazwa nowej lokaty Toyoty Bank, która przez miesiąc będzie wspierana kampanią produktową w internecie, radio i telewizji.
Kampania produktowa potrwa do końca marca 2013 roku i obejmie telewizję (TVP, Polsat oraz TVN), radio (RMF FM, Radio Zet, TOK FM oraz PR 3) oraz szerokie działania w internecie. Dodatkowo w marcu kampania prowadzona będzie w wagonach warszawskiego metra.
– Lokata 7% na Dzień Dobry to połączenie bezpieczeństwa i dostępności do swoich pieniędzy z wysokim oprocentowaniem. Dlatego starając się dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców postanowiliśmy na stonowany przekaz kampanii, podkreślający korzystne cechy produktu– mówi Piotr Nejman, Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank.
Kampanię przygotowała agencja K2, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimediaGroup i agencja Sales&More.
Nowa lokata Toyota Bank oprocentowana jest na 7% w skali roku, a odsetki naliczane są klientom już następnego dnia po założeniu. Czas trwania lokaty to 1 dzień. Dzięki takiej konstrukcji lokaty klienci otrzymują swoje środki wraz z odsetkami do dyspozycji każdego kolejnego dnia, nie muszą, jak w przypadku lokat o dłuższym okresie, zamrażać swoich oszczędności.