Kolejna gwiazda światowego formatu w spotach BZ WBK

Ile wspólnego z piłką nożną ma instytucja finansowa? W spotach reklamowych BZ WBK pojawiła się właśnie nowa gwiazda światowego formatu – legendarny brazylijski piłkarz Pele.

To nie przypadek, że po raz kolejny w spotach BZ WBK pojawia się postać kojarzona z futbolem. Przypomnijmy, wcześniej wystąpił tam selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej, Leo Beenhakker. – Bank Zachodni WBK jest kojarzony z tematyką piłki nożnej od kilku lat – mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK. – Potwierdzają to badania znajomości marki, gdzie wyraźnie widać systematyczny wzrost kojarzenia marki naszego banku z tą dyscypliną narodową. W naszej strategii wizerunkowej łączymy tym samym cechy naturalnie kojarzone z piłką, takie jak: skuteczność, szybkość, praca zespołowa oraz fair play, które nam jako bankowi są bliskie – dodaje.

W tym roku BZWBK będzie sponsorował transmisję telewizyjnych meczów eliminacyjnych do mistrzostw świata w piłce nożnej, które odbędą się w 2014 r. w Brazylii. We współpracy z Telewizją Polską zostanie przygotowany cykl transmisji meczów i kronik sportowych pod hasłem „Droga do Rio”. W ubiegłym roku bank był sponsorem transmisji meczów eliminacyjnych do Euro 2012. Wcześniej, w latach 2008-2010, sponsorował reprezentację Polski w piłce nożnej.

Spoty banku będą pojawiały się przed, po oraz w przerwie transmisji meczów reprezentacji Polski oraz przy komentarzach ekspertów ze studia sportowego i będą emitowane do końca eliminacji MŚ. Wyemitowana w sobotę 16 marca reklama to pierwsza odsłona współpracy z Pele.

– Dla polskiej widowni przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcji, do obejrzenia niebawem. Fanów naszych reklam i występującego tam Chucka Norrisa zapewniamy, że jeszcze przez jakiś czas będzie gwiazdą naszych spotów – mówi Sikora.

Pele to legendarny już brazylijski piłkarz. Znajduje się na piątym miejscu listy najskuteczniejszych strzelców mistrzostw świata (12 bramek). Jest także jedynym piłkarzem, który ze swoją drużyną aż trzykrotnie zdobywał Puchar Świata (1958, 1962, 1970). Jak podaje Wikipedia, karierę czynnego piłkarza zakończył, mając na koncie 1281 goli strzelonych w 1367 meczach. Pele w spocie BZWBK wypowiada słynny już cytat byłego trenera polskiej kadry Kazimierza Górskiego: „Piłka jest okrągła, a bramki są dwie.”

Pele to kolejna gwiazda światowego formatu, która pojawia się w reklamach Banku Zachodniego WBK. W spotach wystąpili już John Cleese z grupy Monty Python, komik Danny DeVito, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej Leo Beenhakker oraz aktorzy Gérard Depardieu i Antonio Banderas. Obecnie markę banku wspiera Chuck Norris.

PRNews.pl