Liberty reklamuje Opony Assistance

Rusza telewizyjna kampania reklamowa Liberty Ubezpieczenia promująca Opony Assistance. Polisa zapewnia ochronę w przypadku przebicia lub uszkodzenia opony w pojeździe za jedyne 3 gr dziennie. Spot nawiązuje do konwencji znanej z kampanii wprowadzającej markę Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego.


Wraz z nowym rokiem wracamy do działań reklamowych w telewizji. Kampania obejmie główne stacje w tym TVN, TVP oraz Polsat. Koncentrujemy się w niej na zaletach ubezpieczenia Opony Assistance podkreślając, iż jest ono szczególnie przydatne zimą, kiedy dużo łatwiej o uszkodzenie opony w samochodzie. Wówczas jesteśmy zmuszeni do skorzystania z usługi holowania lub wulkanizacji. Niewielkim kosztem możemy zapewnić sobie jednak ochronę, która zagwarantuje nam fachową pomoc w przypadku uszkodzenia opony na drodze.– komentuje Sylwia Zdulska, kierownik ds. zarządzania marką i strategią komunikacji marketingowej Liberty Ubezpieczenia.

W ramach ubezpieczenia Opony Assistance LibertyUbezpieczenia zapewnia:

Zpolisy można skorzystać przy zakupie dowolnego pakietu ubezpieczeń OC, AC, NNW lub Assistance.


Spot dostępny jest poniżej: