Rusza telewizyjna kampania reklamowa Liberty Ubezpieczenia promująca Opony Assistance. Polisa zapewnia ochronę w przypadku przebicia lub uszkodzenia opony w pojeździe za jedyne 3 gr dziennie. Spot nawiązuje do konwencji znanej z kampanii wprowadzającej markę Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego.
„Wraz z nowym rokiem wracamy do działań reklamowych w telewizji. Kampania obejmie główne stacje w tym TVN, TVP oraz Polsat. Koncentrujemy się w niej na zaletach ubezpieczenia Opony Assistance podkreślając, iż jest ono szczególnie przydatne zimą, kiedy dużo łatwiej o uszkodzenie opony w samochodzie. Wówczas jesteśmy zmuszeni do skorzystania z usługi holowania lub wulkanizacji. Niewielkim kosztem możemy zapewnić sobie jednak ochronę, która zagwarantuje nam fachową pomoc w przypadku uszkodzenia opony na drodze.– komentuje Sylwia Zdulska, kierownik ds. zarządzania marką i strategią komunikacji marketingowej Liberty Ubezpieczenia.
W ramach ubezpieczenia Opony Assistance LibertyUbezpieczenia zapewnia:
-
Wymianę koła na miejscu zdarzenia na zapasowe należące do wyposażenia samochodu ,
-
Odholowanie auta do najbliższego czynnego warsztatu wulkanizacyjnego, w sytuacji gdy nie ma możliwości wymiany koła na miejscu zdarzenia,
-
Pomoc telefoniczną na temat zakładów wulkanizacyjnych, sklepów z oponami, punktów przechowywania opon itp.,
-
Ochronę na terenie Polski i Europy,
-
Pomoc również pod domem.
Zpolisy można skorzystać przy zakupie dowolnego pakietu ubezpieczeń OC, AC, NNW lub Assistance.
Spot dostępny jest poniżej: