Rekordowo wysoki wskaźnik satysfakcji klientów ubezpieczeń zdrowotnych

Ponad 86% klientów, korzystających z opieki zdrowotnej SIGNAL IDUNA, bardzo pozytywnie ocenia świadczenia ubezpieczyciela, a ponad 91% jest gotowa polecić ubezpieczenia zdrowotne SIGNAL IDUNA swojej rodzinie i znajomym.

Badanie satysfakcji klientów jest prowadzone regularnie w każdym kwartale na reprezentatywnej grupie osób, które korzystają z opieki zdrowotnej w SIGNAL IDUNA. Przez cały poprzedni rok wskaźnik Net Promoter Score (obrazujący poziom zadowolenia klientów) utrzymywał się na poziomie ponad 91%.

Klienci pozytywnie ocenili m.in.: czas oczekiwania na połączenie z konsultantem Call Center, elastyczne terminy wizyt lekarskich, standard placówek medycznych, a także jakość wizyty/porady/badania. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zmiany, które wprowadziliśmy w tamtym roku, związane z obsługą klienta i działaniem sieci partnerskich placówek medycznych, przynoszą tak dobre efekty i są doceniane przez naszych klientów – mówi Piotr Olędzki, dyrektor Departamentu Obsługi Ubezpieczeń Zdrowotnych.

– W tym roku mamy zdecydowanie podniesioną poprzeczkę i zrobimy wszystko, aby nasze hasło przewodnie „we take care” znalazło odzwierciedlenie w pozytywnych ocenach klientów. W 2012 roku SIGNAL IDUNA powiększyła sieć partnerskich placówek medycznych i obecnie ma ich ponad 700. Ubezpieczyciel w minionym roku wprowadził we wszystkich współpracujących z nim przychodniach proces e-weryfikacji, co znacznie ułatwia identyfikację pacjenta w placówkach.

– Jest jeszcze jeden aspekt, który bardzo wyróżnia nas na rynku, a mianowicie czas oczekiwania na wizytę u lekarza. Obecnie średni czas oczekiwania na wizytę u internisty w SIGNAL IDUNA wynosi 1 dzień, natomiast do lekarza specjalisty maksymalnie do 3 dni, w zależności od specjalizacji (np. mniej niż 1 dzień do pediatry, 3 dni do kardiologa) – podsumowuje Piotr Olędzki.

SIGNAL IDUNA