RESO Europa Service odnotowała 31% wzrost sieci sprzedaży

Porównując do 2011 roku, w trakcie kolejnych dwunastu miesięcy liczba agentów i osób fizycznych stanowiących sieć sprzedaży RESO Europa Service Sp. z o.o. wzrosła do 1314 osób. Zatem w 2012 roku sieć zwiększyła się o 31,26% i na stan obecny swoim zasięgiem obejmuje dziesięć polskich województw.

Efektem tego jest wypracowanie w 2012 roku przypisu w wysokości 94,4 mln zł wobec 75,3 mln zł, które osiągnięto rok wcześniej. Daje to spółce wzrost przypisanych składek o 27%. Podobną zwyżkę wskaźnika o 27,8% w stosunku do 2011 r., odnotowano w ilości szkód, których na koniec 2012 roku uregulowano 8400. W tym samym okresie powiększeniu o 7,28% uległa też ilość wypisanych polis (wzrost do 248 tys.).

– Ubiegłoroczne rezultaty finansowe, to dla naszej firmy miła niespodzianka. Liczymy, że rok 2013 przyniesie RESO Europa Service jeszcze więcej sukcesów. Planujemy bowiem rozwinąć sieć sprzedaży na całą Polskę – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO Europa Service. – Pracujemy również nad systemem informatycznym, który usprawni pracę agentom i partnerom, wesprze konkurencyjność, a także zwiększy jakość obsługi klienta – dodał.

Firma energicznie się rozwija, o czym świadczą zarówno wyniki finansowe, ale również wzrost zatrudnienia i tempo wprowadzania produktów na rynek. Obecnie RESO Europa Service poprzez sieć agentów prowadzi sprzedaż następujących ubezpieczeń: OC, OC krótkoterminowych, międzynarodowych ubezpieczeń OC (Zielonych Kart), OC agentów, turystycznych, NNW kierowcy i pasażerów oraz granicznych i gwarancji spełnienia zobowiązań finansowych przewoźników drogowych.

Wysoką jakość oferty RESO docenili również zewnętrzni eksperci. Rok 2012 przyniósł spółce wyróżnienie „Superfirmy 2012”, świadczące o jej prężnym działaniu na rzecz lokalnych społeczności, dbaniu o pracowników oraz przestrzeganiu zasad etyki w biznesie. Certyfikat „Rzetelnej Firmy” potwierdził z kolei – wiarygodność, transparentność i rzetelność RESO. Natomiast fakt, iż zostaliśmy laureatem „Rzetelni w Biznesie”, podkreśla, że kładziemy nacisk na rozwój poprzez nowoczesne inwestycje oraz profesjonalnie wywiązujemy się ze zobowiązań, oferując jednocześnie produkty na wysokim poziomie.

Miniony rok był również czasem rewolucji w RESO Europa Service, bowiem firma zmieniła kolorystykę loga na czerwony, kojarzący się z aktywnością i dynamiką.

RESO Europa Service