Wartości mBanku

mBank oferuje Klientom nie wszystko, co w świecie finansów wymyślono, lecz tylko wybrane produkty, za to w najlepszej cenie: najwyższe oprocentowanie oszczędności dostępnych na żądanie i rachunków osobistych, brak większości opłat i prowizji za korzystanie z rachunków, wygodę zarządzania pieniędzmi przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na Ziemi, unikalne produkty kredytowe o najbardziej konkurencyjnym oprocentowaniu oraz możliwość nabywania kilkudziesięciu funduszy inwestycyjnych bez żadnych opłat.

Przez cały czas kluczowym założeniem strategii pozyskiwania Klientów mBanku jest wykorzystanie wysokiego poziomu wrażliwości na cenę produktów finansowych. Cena rozumiana jest jako najwyższe oprocentowanie oferowane na rynku oraz brak większości opłat i prowizji. Dotychczasowy model biznesowy mBanku zachowa w okresie długoterminowym podstawowe wyróżniki: korzystną cenę – wysokie oprocentowanie oraz brak podstawowych opłat i prowizji, a także wygodę i prostotę w zarządzaniu środkami finansowymi. Dodatkowo mBank będzie konkurować coraz szerszą ofertę, nie tylko depozytową, ale także kredytową, inwestycyjną oraz ubezpieczeniową.

Nowatorska i atrakcyjna pod względem cenowym oferta, jaką mBank kieruje do Klientów, przynosi wymierne korzyści obu stronom. Klienci otrzymują oprocentowanie niespotykane gdzie indziej oraz wygodny dostęp do rachunków, mBank otrzymujemy zaufanie i depozyty.

Wygoda

mBank stworzył innowacyjny, wygodny, prosty i bezpieczny model zdalnej obsługi Klientów wykorzystujący najnowocześniejszą technologię. Dzięki temu mBank wyróżnia się modelem obsługi Klientów opartym o zdalne kanały dystrybucji, które dają Klientom mBanku maksimum korzyści, wygodę i niezależność w korzystaniu z usług finansowych. Produkty i model obsługi mBanku są bardzo atrakcyjne dla każdego, kto racjonalnie odnosi się do swoich finansów osobistych i traktuje nowoczesną technologię jako instrument dla zwiększenia wygody oraz efektywności zarządzania swoim czasem i pieniędzmi.

mBank to instytucja finansowa dla ludzi korzystających z najnowocześniejszych technologii na co dzień, dla osób akceptujących nowoczesne rozwiązania jako skuteczny i wygodny sposób komunikowania się z instytucją finansową. Klienci mBanku mogą swobodnie dysponować swoimi pieniędzmi, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują.

Dostęp do mBanku w formule 24/7/365 to jedna z najważniejszych korzyści dla Klientów.

mBank wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologiczne, aby dostarczać Klientom usługi finansowe dostępne z dowolnego miejsca na świecie, o dowolnym czasie i za pomocą kanału komunikacji, który preferują. Dąży do zapewnienia dostępu do pełnej oferty przy wykorzystaniu Internetu i urządzeń mobilnych, aktywnie poszukując możliwości poszerzenia funkcjonalności stanowiącej wartość dodaną dla Klientów.

Centralizacja rachunków, dostęp w formule 24/7/365 oraz integracja kanałów to kluczowe elementy systemu informatycznego mBanku, które zapewniają szybką realizację dyspozycji Klientów oraz przekaz informacji o stanie rachunków i wykonywanych operacjach, niezależnie od miejsca i czasu. Dzięki integracji Klienci mBanku mogą swobodnie korzystać z wielu kanałów jednocześnie, bez żadnych ograniczeń mają możliwość wyboru najbardziej optymalnego sposobu zarządzania finansami.

Rezygnacja z tradycyjnych oddziałów bankowych, które są negatywnym synonimem niezwykle uciążliwych kolejek i marmurów, będących zbędną demonstracją bogactwa, w żadnej mierze nieprzydatnego Klientom, nie musi oznaczać całkowitej rezygnacji z bezpośredniego kontaktu pracowników banku z Klientami, który może następować poprzez call center lub placówki zorganizowane w zupełnie innej formie. Komunikacja z Klientami w mBanku odbywa się przede wszystkim zdalnie, głównie za pośrednictwem Internetu, telefonu i wielofunkcyjnych bankomatów pozwalających zarówno na wpłaty i wypłaty gotówki jak również dokonywanie innych transakcji finansowych. Trwała przewaga konkurencyjna banku internetowego nie tkwi w zastosowaniu Internetu, bo to robią już prawie wszystkie instytucje finansowe, ale w odmiennej strukturze i niższym poziomie kosztów działania wynikającym z rezygnacji z tradycyjnych placówek. Nazwa bank internetowy, aczkolwiek niezgodna z rzeczywistością, oddaje charakter mBanku, bowiem Internet jest podstawowym kanałem dystrybucji, komunikacji i interakcji z Klientami, jak również pomiędzy samymi Klientami.

Prostota

mBank proponuje model, w którym to bank szuka Klienta, a nie odwrotnie. Koncepcja mBanku opiera się na prostocie i celowości. mBank zapewnia Klientom możliwość wyboru między różnymi, zdalnymi kanałami dostępu do banku w dowolnym czasie, z dowolnego miejsca, oferując najważniejsze produkty bankowe.

mBank to bankowość oparta na prostych zasadach. Dzięki najnowszym osiągnięciom technologicznym usługi mBanku dostępne są z dowolnego miejsca na świecie, o dowolnym czasie i za pomocą kanału komunikacji, który wybierze Klient. Każdy, kto ma, co najmniej 13 lat może stać Klientem mBanku, gdyż mBank nie stawia przed Klientami żadnych ograniczeń w otwarciu konta, nie wymaga minimalnych i regularnych wpłat. Klienci mogą swobodnie korzystać ze swoich środków nie tracąc korzyści z ich wysokiego oprocentowania. Stąd prostota jest jednym z elementów, który silnie różnicuje ofertę i wizerunek mBanku od banków tradycyjnych stając się ważnym elementem decydującym o wyborze oferty mBanku.

Społeczność

Podstawową zasadą strategii biznesowej mBanku jest oferowanie produktów, których Klienci rzeczywiście potrzebują – prostych w konstrukcji, wygodnych w korzystaniu i atrakcyjnych cenowo. Niemniej ważnym elementem budowy trwałych relacji z Klientami jest przejrzystość i rzetelność, które składają się na partnerskie podejście, gdzie Klient nie jest dojną krową, a podstawą relacji są wzajemne korzyści.

To właśnie mBank jako pierwszy skoncentrował się na budowie partnerskich relacji z Klientami, rezygnując z atrakcyjnych opakowań i gąszczu zasad pisanych małymi literami.

mBank to miejsce, w którym poprzez indywidualne traktowanie Klienta oraz udostępnianie produktów, usług, informacji i rad zaspokajających potrzeby użytkowników mBanku, powstaje coś więcej niż tylko miejsce zawierania transakcji, lokowania, pożyczania pieniędzy – społeczność mogąca komunikować się między sobą, zawierać znajomości, wymieniać informacje, komentować wydarzenia związane z bankiem i nie tylko. Społeczność, do której przynależność jest wyróżnikiem otwartości na nowoczesne rozwiązania i chęcią aktywnego uczestnictwa w dokonujących się zmianach w stylu i sposobie życia. Fakt bycia Klientem mBanku daje dowód na aktywne korzystanie z udogodnień, jakie oferuje nowa technologia i zmieniający się rynek telekomunikacyjny. Klient mBanku na pewno może być dumny z tego faktu i nie musi się tego wstydzić.

Społeczność mBanku wyróżnia otwartość na nowoczesne rozwiązania i technologie oraz chęć poznawania i korzystania z nowości rynkowych. Jednak oczywiście nie jest to grupa jednorodna. Wśród Klientów mBanku możemy wyróżnić kilka podgrup, które charakteryzują się różnym stopniem emocjonalnego zaangażowania w relację Klient – mBank.

Na budowę przyjaznej społeczności ogromy wpływ ma tożsamość mBanku, która w sferze wartości i zasad postępowania w wewnętrznych relacjach pracowniczych i zewnętrznych z Klientami oraz partnerami biznesowymi jest odzwierciedlenie tożsamości ludzi, którzy go tworzą. mBank jest w sferze kulturowej i emocjonalnej odmienny od tradycyjnych banków. Wartości, jakimi kierują się pracownicy się w życiu prywatnym i zawodowym mają bardzo duże znaczenie dla powodzenia podejmowanych działań, a na pewno dla jakości funkcjonowania w społeczeństwie. Do nich należą tak cenne wartości jak: uczciwość, rzetelność, chęć niesienia pomocy, zaangażowanie, otwartość, ambicje osiągania sukcesów. Wartości, które legły u podstaw dotychczasowego bezprecedensowego rozwoju mBanku są pielęgnowane. Najlepsze wzorce i pozytywne doświadczenia są wykorzystywane w dalszym rozwoju mBanku.

Aby tworzyć przyjazną społeczność mBank wsłuchuje się w rynek, ciągle i przy każdej okazji odbiera sygnały od Klientów, by coraz lepiej zaspokajać ich potrzeby i oczekiwania.