PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAnalizyWartości mBanku

Wartości mBanku

Analizy 25.11.2003 (22:02)

mBank oferuje Klientom nie wszystko, co w świecie finansów wymyślono, lecz tylko wybrane produkty, za to w najlepszej cenie: najwyższe oprocentowanie oszczędności dostępnych na żądanie i rachunków osobistych, brak większości opłat i prowizji za korzystanie z rachunków, wygodę zarządzania pieniędzmi przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na Ziemi, unikalne produkty kredytowe o najbardziej konkurencyjnym oprocentowaniu oraz możliwość nabywania kilkudziesięciu funduszy inwestycyjnych bez żadnych opłat.

Przez cały czas kluczowym założeniem strategii pozyskiwania Klientów mBanku jest wykorzystanie wysokiego poziomu wrażliwości na cenę produktów finansowych. Cena rozumiana jest jako najwyższe oprocentowanie oferowane na rynku oraz brak większości opłat i prowizji. Dotychczasowy model biznesowy mBanku zachowa w okresie długoterminowym podstawowe wyróżniki: korzystną cenę – wysokie oprocentowanie oraz brak podstawowych opłat i prowizji, a także wygodę i prostotę w zarządzaniu środkami finansowymi. Dodatkowo mBank będzie konkurować coraz szerszą ofertę, nie tylko depozytową, ale także kredytową, inwestycyjną oraz ubezpieczeniową.

Nowatorska i atrakcyjna pod względem cenowym oferta, jaką mBank kieruje do Klientów, przynosi wymierne korzyści obu stronom. Klienci otrzymują oprocentowanie niespotykane gdzie indziej oraz wygodny dostęp do rachunków, mBank otrzymujemy zaufanie i depozyty.

Wygoda

mBank stworzył innowacyjny, wygodny, prosty i bezpieczny model zdalnej obsługi Klientów wykorzystujący najnowocześniejszą technologię. Dzięki temu mBank wyróżnia się modelem obsługi Klientów opartym o zdalne kanały dystrybucji, które dają Klientom mBanku maksimum korzyści, wygodę i niezależność w korzystaniu z usług finansowych. Produkty i model obsługi mBanku są bardzo atrakcyjne dla każdego, kto racjonalnie odnosi się do swoich finansów osobistych i traktuje nowoczesną technologię jako instrument dla zwiększenia wygody oraz efektywności zarządzania swoim czasem i pieniędzmi.

mBank to instytucja finansowa dla ludzi korzystających z najnowocześniejszych technologii na co dzień, dla osób akceptujących nowoczesne rozwiązania jako skuteczny i wygodny sposób komunikowania się z instytucją finansową. Klienci mBanku mogą swobodnie dysponować swoimi pieniędzmi, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują.

Dostęp do mBanku w formule 24/7/365 to jedna z najważniejszych korzyści dla Klientów.

mBank wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologiczne, aby dostarczać Klientom usługi finansowe dostępne z dowolnego miejsca na świecie, o dowolnym czasie i za pomocą kanału komunikacji, który preferują. Dąży do zapewnienia dostępu do pełnej oferty przy wykorzystaniu Internetu i urządzeń mobilnych, aktywnie poszukując możliwości poszerzenia funkcjonalności stanowiącej wartość dodaną dla Klientów.

Centralizacja rachunków, dostęp w formule 24/7/365 oraz integracja kanałów to kluczowe elementy systemu informatycznego mBanku, które zapewniają szybką realizację dyspozycji Klientów oraz przekaz informacji o stanie rachunków i wykonywanych operacjach, niezależnie od miejsca i czasu. Dzięki integracji Klienci mBanku mogą swobodnie korzystać z wielu kanałów jednocześnie, bez żadnych ograniczeń mają możliwość wyboru najbardziej optymalnego sposobu zarządzania finansami.

Rezygnacja z tradycyjnych oddziałów bankowych, które są negatywnym synonimem niezwykle uciążliwych kolejek i marmurów, będących zbędną demonstracją bogactwa, w żadnej mierze nieprzydatnego Klientom, nie musi oznaczać całkowitej rezygnacji z bezpośredniego kontaktu pracowników banku z Klientami, który może następować poprzez call center lub placówki zorganizowane w zupełnie innej formie. Komunikacja z Klientami w mBanku odbywa się przede wszystkim zdalnie, głównie za pośrednictwem Internetu, telefonu i wielofunkcyjnych bankomatów pozwalających zarówno na wpłaty i wypłaty gotówki jak również dokonywanie innych transakcji finansowych. Trwała przewaga konkurencyjna banku internetowego nie tkwi w zastosowaniu Internetu, bo to robią już prawie wszystkie instytucje finansowe, ale w odmiennej strukturze i niższym poziomie kosztów działania wynikającym z rezygnacji z tradycyjnych placówek. Nazwa bank internetowy, aczkolwiek niezgodna z rzeczywistością, oddaje charakter mBanku, bowiem Internet jest podstawowym kanałem dystrybucji, komunikacji i interakcji z Klientami, jak również pomiędzy samymi Klientami.

Prostota

mBank proponuje model, w którym to bank szuka Klienta, a nie odwrotnie. Koncepcja mBanku opiera się na prostocie i celowości. mBank zapewnia Klientom możliwość wyboru między różnymi, zdalnymi kanałami dostępu do banku w dowolnym czasie, z dowolnego miejsca, oferując najważniejsze produkty bankowe.

mBank to bankowość oparta na prostych zasadach. Dzięki najnowszym osiągnięciom technologicznym usługi mBanku dostępne są z dowolnego miejsca na świecie, o dowolnym czasie i za pomocą kanału komunikacji, który wybierze Klient. Każdy, kto ma, co najmniej 13 lat może stać Klientem mBanku, gdyż mBank nie stawia przed Klientami żadnych ograniczeń w otwarciu konta, nie wymaga minimalnych i regularnych wpłat. Klienci mogą swobodnie korzystać ze swoich środków nie tracąc korzyści z ich wysokiego oprocentowania. Stąd prostota jest jednym z elementów, który silnie różnicuje ofertę i wizerunek mBanku od banków tradycyjnych stając się ważnym elementem decydującym o wyborze oferty mBanku.

Społeczność

Podstawową zasadą strategii biznesowej mBanku jest oferowanie produktów, których Klienci rzeczywiście potrzebują – prostych w konstrukcji, wygodnych w korzystaniu i atrakcyjnych cenowo. Niemniej ważnym elementem budowy trwałych relacji z Klientami jest przejrzystość i rzetelność, które składają się na partnerskie podejście, gdzie Klient nie jest dojną krową, a podstawą relacji są wzajemne korzyści.

To właśnie mBank jako pierwszy skoncentrował się na budowie partnerskich relacji z Klientami, rezygnując z atrakcyjnych opakowań i gąszczu zasad pisanych małymi literami.

mBank to miejsce, w którym poprzez indywidualne traktowanie Klienta oraz udostępnianie produktów, usług, informacji i rad zaspokajających potrzeby użytkowników mBanku, powstaje coś więcej niż tylko miejsce zawierania transakcji, lokowania, pożyczania pieniędzy – społeczność mogąca komunikować się między sobą, zawierać znajomości, wymieniać informacje, komentować wydarzenia związane z bankiem i nie tylko. Społeczność, do której przynależność jest wyróżnikiem otwartości na nowoczesne rozwiązania i chęcią aktywnego uczestnictwa w dokonujących się zmianach w stylu i sposobie życia. Fakt bycia Klientem mBanku daje dowód na aktywne korzystanie z udogodnień, jakie oferuje nowa technologia i zmieniający się rynek telekomunikacyjny. Klient mBanku na pewno może być dumny z tego faktu i nie musi się tego wstydzić.

Społeczność mBanku wyróżnia otwartość na nowoczesne rozwiązania i technologie oraz chęć poznawania i korzystania z nowości rynkowych. Jednak oczywiście nie jest to grupa jednorodna. Wśród Klientów mBanku możemy wyróżnić kilka podgrup, które charakteryzują się różnym stopniem emocjonalnego zaangażowania w relację Klient – mBank.

Na budowę przyjaznej społeczności ogromy wpływ ma tożsamość mBanku, która w sferze wartości i zasad postępowania w wewnętrznych relacjach pracowniczych i zewnętrznych z Klientami oraz partnerami biznesowymi jest odzwierciedlenie tożsamości ludzi, którzy go tworzą. mBank jest w sferze kulturowej i emocjonalnej odmienny od tradycyjnych banków. Wartości, jakimi kierują się pracownicy się w życiu prywatnym i zawodowym mają bardzo duże znaczenie dla powodzenia podejmowanych działań, a na pewno dla jakości funkcjonowania w społeczeństwie. Do nich należą tak cenne wartości jak: uczciwość, rzetelność, chęć niesienia pomocy, zaangażowanie, otwartość, ambicje osiągania sukcesów. Wartości, które legły u podstaw dotychczasowego bezprecedensowego rozwoju mBanku są pielęgnowane. Najlepsze wzorce i pozytywne doświadczenia są wykorzystywane w dalszym rozwoju mBanku.

Aby tworzyć przyjazną społeczność mBank wsłuchuje się w rynek, ciągle i przy każdej okazji odbiera sygnały od Klientów, by coraz lepiej zaspokajać ich potrzeby i oczekiwania.

2003-11-25
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

a 0 PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
06.12.2025 (20:06) – informacja prasowa

PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.

To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …

a 0 KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
06.12.2025 (20:04) – informacja prasowa

KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

PRNews.pl

Zobacz również

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców