„– Rośnie miesięczna wartość wypłaconych kredytów, w kwietniu udzieliliśmy kredytów hipotecznych na kwotę 138 mln zł, a za dwa – trzy miesiące średnia sprzedaż powinna sięgnąć 200 mln zł miesięcznie – mówi Artur Klimczak, członek zarządu Millennium” donosi dziennik.
„– Będziemy chcieli utrzymywać poziom marż, który obecnie wynosi średnio około 2 proc. Oczywiście pewne korekty są możliwe, jeśli konkurencja cenowa będzie się nasilać – mówi Klimczak. Zastrzega jednak, że ma nadzieję, iż banki po doświadczeniach z 2008 roku zachowają niezbędny poziom opłacalności” informuje „Rz”.
>>> Gdzie leży granica reklamy? <<<
Kilka miesięcy temu, na powitanie wiosny, banki prowadziły intensywne kampanie reklamowe kredytów hipotecznych. Obecnie instytucje nieco zwolniły tempo. Za to zbliżające się wakacje uruchomią w najbliższym czasie lawinę ofert szybkich pożyczek i kart kredytowych.
Więcej w artykule Moniki Krześniak „Millennium wraca na rynek hipotek” w dzisiejszej „Rzeczpospolitej”.