Wspieramyinnowacjami.pl – Citi Handlowy w najnowszej kampanii marketingowej bankowości przedsiębiorstw

Pod hasłem „Wspieramy innowacjami” wystartowała kolejna kampania marketingowa on-line Citi Handlowy. Sukces dotychczasowych kampanii, które zebrały prawie 20 000 odsłon przez pół roku funkcjonowania pokazał popularność tej formuły komunikacji.

Najnowsza kampania to kontynuacja przyjętego w kwietniu kierunku, gdzie przekaz skonstruowany jest wokół landing-page, czyli dedykowanej strony internetowej. Na wspieramyinnowacjami.pl opublikowano filmy ilustrujące metodą mapowania myśli (mind-mappingu) wybrane produkty i usługi części korporacyjnej banku ze szczególnym uwzględnieniem korzyści jakie dają klientowi. Nagrania zebrane są w czterech grupach– „Wspieramy innowacjami”, „Płynność finansowa”, „Waluty pod kontrolą”i „Finansowanie wzrostu”.

Landing page wspieramyinnowacjami.pl jest osią kampanii akwizycyjnej, która ma charakter działań bezpośrednich (direct marketingowych), czyli polega na wysyłce zaproszeń z indywidualnym kodem dostępu do wytypowanych firm mających dla banku szczególnie duży potencjał biznesowy. Tym samym strona zbudowana jest z dwóch części – INNOWACJE (ogólnodostępna) i INSPIRACJE (dla zaproszonych firm).

Justyna Kwiek, Dyrektor Biura Marketingu Korporacyjnego Citi Handlowy tak mówiła o stylistyce kampanii – Koncept kreatywny oparliśmy na mind-mappingu, który zadebiutował w kampanii Centrum RnD i zyskał pozytywne recenzje. W efekcie uzyskaliśmy unikalne połączenie interakcji, animacji, mapy myśli i materiałów wideo ilustrujących filozofię innowacyjności banku.

Jeszcze więcej komentarzy Justyny Kwiek w filmie, który można obejrzeć na bankowym kanale Citi Handlowy na serwisie youtube.pl: http://www.youtube.com/user/CitiHandlowy#p/c/C82160B029D1092D/23/wrXIoWe9x8Q

Jak dodaje Dorota Mierzejewska z Biura Marketingu Citi Handlowy koordynująca kampanię – Cała komunikacja jest zainspirowana twórczością 2 geniuszy – Leonardo da Vinci i Thomasem Edisonem. Pokazujemy jak kreatywne myślenie (w tym stosowanie mind-mappingu, czyli mapowania myśli), pasja i konsekwencja pomagają osiągać cele, zarówno te zawodowe, jak i osobiste.

Pierwsza zakładka INNOWACJE jest powszechnie dostępna. Właśnie tam znajdują się 4 wspomniane filmy (o faktoringu, ofercie kredytowej, CitiFX Pulse oraz wizerunkowy), w których przedstawiciele kadry menadżerskiej Citi Handlowy prezentują jak bank wspiera przedsiębiorców elastyczną i innowacyjną ofertą produktową. Natomiast druga zakładka – INSPIRACJE – zawiera treści dostępne po zalogowaniu, z imiennym powitaniem (np. Witaj Justyno!), które pojawia się po wpisaniu kodu z zaproszenia. Kod daje dostęp do e-booka „Myśleć jak Leonardo”, aplikacji do mind-mappingu oraz szeregu ciekawostek na temat postaci inspirujących kampanię, czyli Leonarda da Vinci i Thomasa Edisona.

Zobacz jak powstawała kampania – oficjalny making-of jest dostępny na kanale Citi Handlowy na youtube: http://www.youtube.com/user/CitiHandlowy#p/c/09A96FB58B52D880/11/gK-TjABOwW0

 

Źródło: Citi Handlowy