PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćCiti HandlowyWspieramyinnowacjami.pl – Citi Handlowy w najnowszej kampanii marketingowej bankowości przedsiębiorstw
Citi Handlowy

Citi Handlowy

Bank Handlowy w Warszawie SA -  bank komercyjny działający aktualnie pod marką Citi Handlowy. W skład grupy kapitałowej banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing.

Wspieramyinnowacjami.pl – Citi Handlowy w najnowszej kampanii marketingowej bankowości przedsiębiorstw

Citi Handlowy 09.12.2011 (07:44)
Citi Handlowy

Pod hasłem „Wspieramy innowacjami” wystartowała kolejna kampania marketingowa on-line Citi Handlowy. Sukces dotychczasowych kampanii, które zebrały prawie 20 000 odsłon przez pół roku funkcjonowania pokazał popularność tej formuły komunikacji.

Najnowsza kampania to kontynuacja przyjętego w kwietniu kierunku, gdzie przekaz skonstruowany jest wokół landing-page, czyli dedykowanej strony internetowej. Na wspieramyinnowacjami.pl opublikowano filmy ilustrujące metodą mapowania myśli (mind-mappingu) wybrane produkty i usługi części korporacyjnej banku ze szczególnym uwzględnieniem korzyści jakie dają klientowi. Nagrania zebrane są w czterech grupach– „Wspieramy innowacjami”, „Płynność finansowa”, „Waluty pod kontrolą”i „Finansowanie wzrostu”.

Landing page wspieramyinnowacjami.pl jest osią kampanii akwizycyjnej, która ma charakter działań bezpośrednich (direct marketingowych), czyli polega na wysyłce zaproszeń z indywidualnym kodem dostępu do wytypowanych firm mających dla banku szczególnie duży potencjał biznesowy. Tym samym strona zbudowana jest z dwóch części – INNOWACJE (ogólnodostępna) i INSPIRACJE (dla zaproszonych firm).

Justyna Kwiek, Dyrektor Biura Marketingu Korporacyjnego Citi Handlowy tak mówiła o stylistyce kampanii – Koncept kreatywny oparliśmy na mind-mappingu, który zadebiutował w kampanii Centrum RnD i zyskał pozytywne recenzje. W efekcie uzyskaliśmy unikalne połączenie interakcji, animacji, mapy myśli i materiałów wideo ilustrujących filozofię innowacyjności banku.

Jeszcze więcej komentarzy Justyny Kwiek w filmie, który można obejrzeć na bankowym kanale Citi Handlowy na serwisie youtube.pl: http://www.youtube.com/user/CitiHandlowy#p/c/C82160B029D1092D/23/wrXIoWe9x8Q

Jak dodaje Dorota Mierzejewska z Biura Marketingu Citi Handlowy koordynująca kampanię – Cała komunikacja jest zainspirowana twórczością 2 geniuszy – Leonardo da Vinci i Thomasem Edisonem. Pokazujemy jak kreatywne myślenie (w tym stosowanie mind-mappingu, czyli mapowania myśli), pasja i konsekwencja pomagają osiągać cele, zarówno te zawodowe, jak i osobiste.

Pierwsza zakładka INNOWACJE jest powszechnie dostępna. Właśnie tam znajdują się 4 wspomniane filmy (o faktoringu, ofercie kredytowej, CitiFX Pulse oraz wizerunkowy), w których przedstawiciele kadry menadżerskiej Citi Handlowy prezentują jak bank wspiera przedsiębiorców elastyczną i innowacyjną ofertą produktową. Natomiast druga zakładka – INSPIRACJE – zawiera treści dostępne po zalogowaniu, z imiennym powitaniem (np. Witaj Justyno!), które pojawia się po wpisaniu kodu z zaproszenia. Kod daje dostęp do e-booka „Myśleć jak Leonardo”, aplikacji do mind-mappingu oraz szeregu ciekawostek na temat postaci inspirujących kampanię, czyli Leonarda da Vinci i Thomasa Edisona.

Zobacz jak powstawała kampania – oficjalny making-of jest dostępny na kanale Citi Handlowy na youtube: http://www.youtube.com/user/CitiHandlowy#p/c/09A96FB58B52D880/11/gK-TjABOwW0

 

Źródło: Citi Handlowy

citi firma konta firmowe oferta dla firm www 2011-12-09
Redakcja PRNews.pl
Tagi: citi firma konta firmowe oferta dla firm www

Sprawdź także:

a 0 7. PKO Bieg Charytatywny – 4,7 tys. uczestników i 22 tys. okrążeń
29.09.2023 (13:39) – informacja prasowa

7. PKO Bieg Charytatywny – 4,7 tys. uczestników i 22 tys. okrążeń

4,7 tys. uczestników wzięło udział w 7. PKO Biegu Charytatywnym, który odbył się 23 września. Wszyscy zawodnicy …

a Analizy 0 Rynek kredytów hipotecznych pędzi w górę. Branża pośrednictwa finansowego w II kw. 2023 roku
29.09.2023 (13:38) – informacja prasowa

Rynek kredytów hipotecznych pędzi w górę. Branża pośrednictwa finansowego w II kw. 2023 roku

Dynamika wzrostów sprzedaży na rynku kredytów mieszkaniowych, którą odnotowano już  w pierwszych miesiącach 2023 …

a Analizy 0 Koszty najmu studenckiego w Polsce. W jakich miastach jest najdrożej?
29.09.2023 (13:35) – informacja prasowa

Koszty najmu studenckiego w Polsce. W jakich miastach jest najdrożej?

Centrum AMRON przedstawiło wyniki piątej edycji badania sytuacji mieszkaniowej studentów w Polsce. Spośród …

a 0 WIB: Polscy uczniowie chcą uczyć się w szkole o zrównoważonym rozwoju
29.09.2023 (13:34) – informacja prasowa

WIB: Polscy uczniowie chcą uczyć się w szkole o zrównoważonym rozwoju

Wśród uczniów szkół ponadpodstawowych w Polsce, co trzeci nie spotkał się na lekcjach z pojęciem zrównoważonego …

a 0 VeloBank z tytułem Solidnego Pracodawcy 2023
29.09.2023 (13:33) – informacja prasowa

VeloBank z tytułem Solidnego Pracodawcy 2023

VeloBank dołączył do grona firm wyróżnionych certyfikatem Solidny Pracodawca 2023. Uznanie zyskały realne szanse …

a 0 Już prawie 2,3 miliona klientów używa nowej Santander mobile
28.09.2023 (15:25) – informacja prasowa

Już prawie 2,3 miliona klientów używa nowej Santander mobile

Bank wprowadził nową aplikację Santander mobile z odmienionym designem i zaawansowanymi możliwościami …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

Banki podpisały prawie 12 tys. umów w…

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

Z przedłużonych wakacji kredytowych powinny skorzystać jedynie…

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

Społeczność skupiona wokół inicjatywy Obywatel TBS alarmuje,…

Banki mają już ponad 700 placówek bezgotówkowych. Nowe zestawienie

Banki mają już ponad 700 placówek bezgotówkowych. Nowe zestawienie

Rośnie sieć bankowych placówek bezgotówkowych. Z danych…

Te banki zamknęły najwięcej placówek w ciągu minionego roku. Nowe dane

Te banki zamknęły najwięcej placówek w ciągu minionego roku. Nowe dane

Na koniec czerwca 2023 r. ankietowane przez…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

wszystko jest klarowne i łatwo się to ogarnia …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

zdecydowanie, żeby potem nie zostać z ręką w nocniku …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no wiesz czasami to różnie bywa, niestety :c …

czw, 28 wrz 2023 (14:03) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no nie, nikt nie będzie ponosił takiej odpowiedzialności …

czw, 28 wrz 2023 (13:55) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców