Wydanie specjalne „Buildera”. W całości o futurystycznym projekcie

Właśnie ukazało się specjalne wydanie prestiżowego branżowego miesięcznika. 92 strony „Builder Exclusive” poświęcone są tylko jednej inwestycji – OVO Wrocław. Projekt w sposób integralny przedstawia zaangażowane marki i stanowi benchmark dla analizy rynku nieruchomości luksusowych. To przykład pokazujący, że content wyczerpujący wiele wątków połączony z wysokiej jakości obrazem ma przewagę nad krótkimi formami promocji.

 

„Builder” to numer 1 w polskiej prasie branżowej. Ukazuje się już od 20 lat i cieszy się prestiżem w środowisku architektów, urbanistów i inwestorów. 92 strony swojego wydania specjalnego w całości poświęcił OVO Wrocław. To unikatowy obiekt zrealizowany w ramach trendu mixed-use, który w jednym budynku łączy luksusowe penthouse’y i apartamenty, wysokiej jakości przestrzeń biurową, hotel DoubleTree by Hilton Wroclaw oraz restauracje, butiki, przestrzeń health&beauty. Jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji tego roku. Dlatego wydawnictwo zdecydowało poświęcić kompleksowi specjalne wydanie.

– „Builder Exclusive” to nasz nowy projekt. W sposób integralny przedstawiamy starannie wyselekcjonowane procesy inwestycyjne. Takie, które stanowią wzór do naśladowania i mogłyby być inspiracją dla całego rynku biznesowo-budowlanego. Dlatego też nasze wydanie może być znakomitym punktem odniesienia dla analiz, zwłaszcza w segmencie nieruchomości luksusowych – mówi Michał Grocki, project manager specjalnego wydania miesięcznika.

Tak przekrojowe wydanie było możliwe dzięki zaangażowaniu podmiotów realizujących tę inwestycję – w „Builder Exclusive” obecne są takie marki jak Angel Poland Group, GSArch, Eiffage Polska Budownictwo, JSK Architekci, DuPont, Phillips, Kanuf, Rockwool, Frapol, Flügger.

Wydanie powstało we współpracy z agencją PR Expert, która odpowiada za wielokanałową promocję OVO Wrocław od początku rozpoczęcia budowy. Zintegrowana kampania dla dewelopera bazuje na poszukiwaniu niestandardowych form promocji – do tej pory były to akcje specjalne z infulencerami, wysokiej jakości działania w kanałach social media oraz starannie dobrane tematy medialne. Luksusowe wydanie jest kolejnym przykładem świadomego budowania wizerunku oraz wsparcia sprzedaży – egzemplarze trafiają do kadry top management branży.

– Wraz z „Builderem” stworzyliśmy niestandardowy projekt, daleko wykraczający poza typowe działania w klasycznych kanałach. Łączy elementy wizerunkowe i działania marketingowe dla naszego klienta, ale stanowi także przegląd tego segmentu rynku – mówi Adriana Kondratowicz, dyrektor zarządzający PR Expert. Prace nad wydaniem trwały wiele miesięcy – efekt jednak w pełni kompensuje wysiłek. Dodatkowo liczni partnerzy projektu automatycznie gwarantują szeroką promocję treści swoimi kanałami.

– Publikacja w wydaniu specjalnym „Builder Exclusive” to dla nas ogromne wyróżnienie. Magazyn znakomicie zna polski rynek budowlany, a to dodatkowo podnosi prestiż wydania poświęconego wyłącznie OVO Wrocław – mówi Shuckie Ovadiah, jeden z inwestorów i CEO OVO Wrocław.

„Builder Exclusive” wzbogacają artystyczne fotografie OVO Wrocław. Zostały wykonane specjalnie na potrzeby tego wydania.

Magazyn jest dystrybuowany wśród prenumeratorów, w czasie eventów, spotkań, konferencji w których uczestniczy „Builder”, na platformach mobilnych (e.buildercorp.pl) oraz na terenie OVO Wrocław. Opublikowana zostanie również anglojęzyczna wersja wydania.