Zysk brutto GBS Banku za cztery kwartały 2012r. przekroczył 8,2 mln zł i był blisko o 6 % wyższy niż w analogicznym okresie 2011r. Wzrostowi wyników finansowych towarzyszy umacnianie się pozycji rynkowej banku oraz rosnąca liczba zadowolonych klientów.
W ciągu dwunastu miesięcy 2012 roku GBS Bank wypracował zysk brutto w wysokości 8 230 941 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 6% w stosunku do wyniku osiągniętego w analogicznym okresie 2011r. Potwierdzeniem mocnej pozycji GBS Banku są m.in. rosnąca suma bilansowa oraz dużo wyższy wolumen zgromadzonych depozytów. Suma bilansowa GBS Banku zwiększyła się o ponad 11% i wyniosła na koniec IV kwartału 743 198 613 mln zł. Natomiast wolumen zgromadzonych depozytów od klientów, wzrósł o ponad 13% w stosunku do analogicznego okresu w 2011r. i wyniósł 642 901 641 mln zł.
Wzrostowi wyników finansowych towarzyszył rozwój działalności i umacnianie pozycji rynkowej GBS Banku. Na koniec czwartego kwartału 2012 roku z produktów i usług banku korzystało ponad 31 tysięcy klientów. Do tego wyniku przyczyniła się m.in. trwająca kampania jubileuszowa GBS Banku, w ramach której klienci mogli skorzystać z bardzo atrakcyjnych produktów.
– W kolejnych miesiącach chcielibyśmy utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju. Chcemy jeszcze bardziej zacieśnić współpracę z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw podejmując wspólne działania, tym samym wysyłamy mocny sygnał do firm, że współpracując z nami mogą liczyć na otwartość. Stale podejmujemy działania w celu poszerzenia naszej oferty. W najbliższym czasie zamierzamy zaoferować firmom nowoczesną platformę walutową do samodzielnego zawierania transakcji. Testujemy również rozwiązania dla bankowości prywatnej dla bardzo wymagających klientów – zapowiedział Zbigniew Wielgosz, prezes Zarządu GBS Banku.
W najbliższych dniach klientom GBS Banku zaprezentowana zostanie bankowość mobilna. Klienci banku mający dostęp do bankowości internetowej będą mogli korzystać z niej również na telefonach. Dzięki aplikacji mobilny GBS Bank klienci banku będą mogli dokonywać przelewów, sprawdzać aktualne salda czy też zakładać lokaty. W lutym br. w GBS Banku pomyślnie zakończony został audit systemu zarządzania jakością. Był to audit re-certyfikujący a jego wynikiem jest otrzymanie przez GBS Bank nowego certyfikatu systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001-2008. Dynamiczne tempo rozwoju, dbałość o rozkwit regionu, jakość obsługi oraz przyjazne nastawienie do klientów zostały docenione nagrodami przyznanymi bankowi przez klientów, partnerów oraz zewnętrznych ekspertów.
GBS Bank