BZ WBK otworzył już 85 tys. kont

„To lwia część całego tegorocznego urobku BZ WBK, bo od stycznia bank łącznie otworzył 130 tys. nowych kont dla klientów indywidualnych. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, w BZ WBK są tak zaskoczeni wynikami kampanii z Gerardem Depardieu, że postanowili przedłużyć akcję i kampanię reklamową aż do końca czerwca” czytamy.

>>>Wojna na konta: Alior kontratakuje

„Jednocześnie bank poinformował, że od początku maja promocyjne konto „Wydajesz i zarabiasz” zostaje włączone do pakietu usług, które uprawniają klientów do obniżki marży kredytu hipotecznego w BZ WBK. „W nowej ofercie pakietowej, która umożliwia obniżenie marży kredytu hipotecznego wskutek korzystania z innych produktów banku, marża zostaje obniżona o 0,5 punktu procentowego. To oznacza, że obecnie dla kredytów mieszkaniowych wynosi od 1,5 do 2,5 p.p.” – napisał bank w środowym komunikacie” donosi dziennik.

Ulotki, konkursy, zachęta finansowa – nie ważne jak, ważne, żeby przyszedł klient. Banki stosują różne metody, aby pokazać klientowi walory danego produktu. Jednocześnie istotne jest, aby instytucja wzbudziła w kliencie chęć posiadania kredytu, karty kredytowej czy konta. W ostatnim czasie podobną do BZ WBK taktykę zastosował Alior Bank – tu klient może zyskać nie 100, a nawet 600 złotych za założenie rachunku.

Więcej w „Gazecie Wyborczej” w artykule Maciej Samcika „BZ WBK zaskoczone sukcesem Depardieu. Zostanie na dłużej”.