„To lwia część całego tegorocznego urobku BZ WBK, bo od stycznia bank łącznie otworzył 130 tys. nowych kont dla klientów indywidualnych. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, w BZ WBK są tak zaskoczeni wynikami kampanii z Gerardem Depardieu, że postanowili przedłużyć akcję i kampanię reklamową aż do końca czerwca” czytamy.
>>>Wojna na konta: Alior kontratakuje
„Jednocześnie bank poinformował, że od początku maja promocyjne konto „Wydajesz i zarabiasz” zostaje włączone do pakietu usług, które uprawniają klientów do obniżki marży kredytu hipotecznego w BZ WBK. „W nowej ofercie pakietowej, która umożliwia obniżenie marży kredytu hipotecznego wskutek korzystania z innych produktów banku, marża zostaje obniżona o 0,5 punktu procentowego. To oznacza, że obecnie dla kredytów mieszkaniowych wynosi od 1,5 do 2,5 p.p.” – napisał bank w środowym komunikacie” donosi dziennik.
Ulotki, konkursy, zachęta finansowa – nie ważne jak, ważne, żeby przyszedł klient. Banki stosują różne metody, aby pokazać klientowi walory danego produktu. Jednocześnie istotne jest, aby instytucja wzbudziła w kliencie chęć posiadania kredytu, karty kredytowej czy konta. W ostatnim czasie podobną do BZ WBK taktykę zastosował Alior Bank – tu klient może zyskać nie 100, a nawet 600 złotych za założenie rachunku.
Więcej w „Gazecie Wyborczej” w artykule Maciej Samcika „BZ WBK zaskoczone sukcesem Depardieu. Zostanie na dłużej”.