Mastercard
Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.
Mastercard wraz z partnerami rozszerza dostępność Click to Pay w polskich e-sklepach
Warszawa, 18 listopada 2024 r. – Click to Pay, czyli nowy, globalny standard płatności kartą w internecie, jest …
Pandemia zmieniła nawyki konsumentów – kupujemy wcześniej i planujemy wydatki z większym wyprzedzeniem
Badanie Mastercard Economics Institute przeprowadzone w 16 europejskich krajach, w tym w Polsce, pokazuje, że …
Mastercard i Planet Cash uruchamiają w Ełku pilotażowy program głosowania na budżet partycypacyjny za pomocą bankomatów
Mieszkańcy Ełku, jako pierwsi w Polsce, będą mogli zagłosować na projekty w Budżecie Obywatelskim poprzez wybrane …
Smolasty i Sylwia Grzeszczak w czwartej odsłonie Mastercard Music
Od dzisiaj, na wszystkich platformach streamingowych, dostępny jest singiel „Połowa Mnie”, stworzony przez dwójkę …
mBank i Mastercard już po raz trzeci partnerami największej sceny festiwalu Great September w Łodzi
Kortez, Otsochodzi, Kwiat Jabłoni i inne polskie gwiazdy wystąpią w tym roku na Scenie Głównej mBank/Mastercard …
Pytanie przy kasie „Czy drukować potwierdzenie z karty?” odchodzi do lamusa. Przyszłość bez papierowych potwierdzeń płatności
Troska o środowisko naturalne wymaga świadomego podejścia do codziennych nawyków. Przeciętny hipermarket zużywa …
W czasie koncertów Taylor Swift w Polsce, Mastercard przewiduje wzrost wydatków w hotelach i restauracjach w Warszawie
Już w tym tygodniu długo wyczekiwane przez wielu wydarzenie muzyczne – 1, 2 i 3 sierpnia na Stadionie Narodowym w …
Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie amerykańskiego miesięcznika FAST COMPANY
Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną …
Konsumenci nie szczędzą wydatków na podróże. Nowy raport Mastercard Economics Instiutute
W 2024 roku sektor turystyczny notuje kolejne wzrosty. Według najnowszej analizy Mastercard Economics Institute, …
Mastercard usprawnia walkę z cyberoszustwami dzięki najnowszej technologii AI
Coraz częściej oszuści wykorzystują najnowsze technologie, takie jak AI, do wyłudzania danych lub pieniędzy. Według …
Mastercard zobowiązuje się do osiągnięcia 100% tokenizacji do 2030 r.
Dziś, w trakcie robienia zakupów stacjonarnych, możemy przyłożyć kartę lub urządzenie mobilne do terminala …
Kupuj oczami, płać spojrzeniem w Empiku
Mastercard, Empik i PayEye uruchamiają pilotaż płatności biometrycznych opartych o fuzję biometrii tęczówki oka …
Mastercard Otwiera Europejskie Centrum Cyberbezpieczeństwa w Belgii
Mastercard otworzył Europejskie Centrum Cyberbezpieczeństwa - European Cyber Resilience Centre (ECRC) w swojej …
Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy i marketingu
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe …
McCANN Poland z kampanią dla platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard
McCANN odpowiada za kampanię dla nowego, innowacyjnego narzędzia Mastercard – GdzieJakiBiznes.com. Platforma …
Mastercard udostępnia GdzieJakiBiznes.com
Mastercard udostępnił nowe, oparte na danych narzędzie GdzieJakiBiznes, stworzone z myślą o małych i średnich …