Aby wziąć udział w „Kamer(k)alnej randce” wystarczy nagrać kamerką internetową krótki, nieprzekraczający 3 MB, filmik z wyznaniem miłosnym, wejść na stronę www.cammunity.pl i przesłać go do internetowego serwisu. Nagranie umieszczone zostanie w galerii filmików CAMmunity.
O tym, kto stanie się właścicielem jednego z trzech zestawów „kamerek dla Ciebie i Twojej drugiej połówki” firmy Logitech: QC Fusion, QC Communicate STX, QC Chat, zdecyduje społeczność CAMmunity, czyli użytkownicy serwisu. Prace można nadsyłać od 14 lutego do 28 lutego 2006 roku. 1 marca o godzinie 17:00 nastąpi oficjalne ogłoszenie wyników zabawy. Autor filmiku, który uzyska największą liczbę głosów wygra zestaw Logitech QC Fusion, zdobywca drugiego miejsca stanie się właścicielem zestawu Logitech QC Communicate STX. Laureat trzeciego miejsca otrzyma zestaw Logitech QC Chat.
Logitech QC Fusion – Jest kamerką internetową, wyposażoną w nową technologię przetwarzania obrazu RightLight oraz sensor 1,3 megapiksela. W komplecie znajduje się również zestaw słuchawkowy zapewniający znakomitą jakość dźwięku.
Logitech QC Communicate STX – Urządzenie wyposażone jest w oprogramowanie Logitech VideoCall. Posiada wbudowany mikrofon i układ optyczny VGA, gwarantujące doskonałą jakość dźwięku i ostrość obrazu.
Logitech QC Chat – Biało-niebieska kamerka internetowa o rozdzielczości trybu video 640×480 pikseli. Kompatybilna zarówno z USB 1.1 jak i USB 2.0. Wyposażona jest w zestaw słuchawkowy. Współpracuje ze wszystkimi popularnymi komunikatorami.
Strefa aktywnej prezentacji Cammunity istnieje od 3 listopada 2005. Serwis powstał z myślą o propagowaniu idei korzystania z kamerek internetowych. Każdy, kto zarejestruje się na stronie CAMmunity, może wypożyczyć na tydzień jedną z 500 kamerek internetowych. Od 10 listopada 2005 roku na stronach internetowych Cammunity użytkownicy mogą zamieszczać swoje filmiki. Nadesłane prace ocenianie są przez wszystkich uczestników serwisu. Co tydzień, autor jednego z najciekawszych filmów wygrywa kamerkę internetową firmy Logitech QC Pro 5000.
Patronem medialnym "Kamer(k)alnej randki" jest miesięcznik Boutique.