W 2013 roku LINK4 osiągnął bardzo dobre wyniki finansowe oraz sprzedażowe. Składka wzrosła o 15 proc. w stosunku do 2012 roku i wyniosła 372 miliony zł. Poprawiły się także wynik techniczny oraz finansowy. Zysk LINK4 wzrósł o 55 proc. i wyniósł 23,6 miliona zł.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych w 2013 roku. Zwiększyliśmy składkę i zysk. Wypłaciliśmy klientom więcej odszkodowań. Najbardziej cieszy zdecydowana poprawa wyniku technicznego, który wyniósł ponad 11 milionów złotych” – skomentowała Lidia Fido, dyrektor Pionu Finansów i Członek Zarządu w LINK4.
LINK4, który jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce, konsekwentnie rozwija sprzedaż w innych kanałach dystrybucji. Polisy firmy można nabyć u agentów, brokerów, w bankach, supermarketach a nawet w placówkach pocztowych. Można je także kupować za punkty Payback. Firma oferuje ubezpieczenia dla klientów indywidualnych (komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne) oraz dla firm (flotowe i majątkowe).
„Od dwóch lat aktywnie działamy w segmencie korporacyjnym w zakresie ubezpieczeń flotowych. Ubezpieczamy duże przedsiębiorstwa, takie jak Tesco, ale także mniejsze firmy. W zeszłym roku rozszerzyliśmy ofertę o ubezpieczenia majątkowe dla mikro i małych przedsiębiorstw. W tym chcemy wprowadzić także ubezpieczenia majątkowe dla średnich firm o wartości do 100 milionów złotych” – powiedział Roger Hodgkiss, prezes LINK4.
LINK4
