PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank Millennium20 tysięcy kart partnerskich MAKRO Millennium
Bank Millennium

Bank Millennium

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bank-millennium

20 tysięcy kart partnerskich MAKRO Millennium

Bank Millennium 09.11.2011 (12:37)
Karty Bank Millennium

W ciągu czterech miesięcy od rozpoczęcia współpracy z firmą MAKRO Cash & Carry Bank Millennium wydał 20 tysięcy wielofunkcyjnych kart partnerskich MAKRO Millennium.

– Wydanie 20 tysięcy kart w tak krótkim czasie, na dodatek w trakcie tworzenia sieci sprzedaży, jest bardzo dobrym wynikiem – mówi Artur Klimczak, członek zarządu Banku Millennium. Świadczy to o dopasowaniu oferty do realnych potrzeb przedsiębiorców. Jest również sygnałem, że udostępnienie  usług bankowych w odwiedzanym regularnie miejscu jest cenionym przez Klientów udogodnieniem. Liczę, że do końca roku wydamy w sumie 30 tysięcy kart MAKRO Millennium.

– Rozwiązania finansowe, które wprowadziliśmy z Bankiem Millennium zaliczam do tych projektów 2011 roku, które odniosły sukces. W stosunkowo krótkim czasie wydaliśmy 20 000 kart, dając naszym Klientom nowoczesne narzędzie użyteczne w ich codziennym biznesie, nie tylko podczas zakupów w MAKRO. Obecną fazę projektu postrzegam jako początek prac, których celem jest indywidualizacja  oferty i dopasowanie jej do potrzeb różnych grup klientów, z którymi nieustannie prowadzimy otwarty dialog. Jesteśmy dumni z możliwości współpracy z Bankiem Millennium i liczymy na jej dalszy rozwój – komentuje Jose Bonito, członek zarządu MAKRO Cash & Carry.  

Dużo pozytywnych sygnałów pochodzi od samych  klientów, którzy doceniają prosty i szybki dostęp do produktów kredytowych. W większości przypadków osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą mogą w ciągu kilkunastu minut podpisać umowę o kredyt czy kartę kredytową. Stali klienci MAKRO okazują jedynie kartę wejściową do hali i dowód osobisty. Ci którzy zdecydują się na otwarcie rachunku (z tej dodatkowej opcji skorzystało do tej pory 13 tysięcy osób), otrzymują dostęp do kredytu w rachunku bieżącym.

Pilotażowa faza projektu ruszyła w trzech warszawskich halach MAKRO Cash & Carry w połowie lipca. Dzięki sprawnej współpracy między Partnerami, ostatni z blisko trzydziestu zaplanowanych Punktów Obsługi Klienta otwarto pod koniec września, miesiąc przed początkowo zakładanym terminem zakończenia budowy całej sieci.

Partnerska oferta Banku Millennium i firmy MAKRO Cash & Carry obejmuje karty płatnicze (debetowe i kredytowe), rachunki bankowe i różne formy kredytów.

Najważniejsze informacje o kartach partnerskich MAKRO Millennium MasterCard:

  • Karty MAKRO Millennium łączą funkcjonalność karty płatniczej oraz karty wejściowej do hal MAKRO.
  • Karty umożliwiają wygodne i bezpieczne dokonywanie płatności bezgotówkowych we wszystkich punktach handlowo-usługowych akceptujących karty MasterCard/Maestro.
  • W ofercie dostępne są karty kredytowe i debetowe. Karta może być powiązana z rachunkiem bieżącym w Banku Millennium lub specjalnym rachunkiem technicznym, przeznaczonym tylko do obsługi karty.
  • Dostępne są trzy różne wizerunki kart partnerskich Makro Millennium: niebieski, srebrny i złoty – w zależności od koloru obecnej karty Klienta w MAKRO.
  • Na każdej karcie partnerskiej MAKRO Millennium drukowany jest taki sam kod kreskowy, jaki był zapisany na dotychczasowej karcie wejściowej MAKRO.

Poza kartami płatniczymi, partnerska oferta MAKRO i Banku Millennium obejmuje rachunki bankowe oraz produkty umożliwiające finansowanie prowadzonej działalności. Klienci firmowi mogą skorzystać z bezpłatnie prowadzonego rachunku, bezprowizyjnych wpłat gotówkowych na rachunek firmowy oraz bezpłatnych krajowych przelewów internetowych. Kredyt w rachunku bieżącym udzielany jest bez prowizji przygotowawczej oraz, co jest wyjątkiem na rynku polskim, przez 7 dni w miesiącu Klient może korzystać z limitu bez płacenia odsetek. W ramach oferty dostępne są również: kredyt gotówkowy oraz kredyt inwestycyjny (bez konieczności przedstawiania biznesplanu). Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów MAKRO, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą – bank przygotował bardzo uproszczony proces otwierania rachunków oraz udzielaniu kredytów. W ramach tego procesu nie są wymagane dokumenty rejestrowe firmy – wszystkie dane bank sprawdza samodzielnie, a w przypadku kredytów nie są wymagane zaświadczenia z ZUS/US oraz dokumenty finansowe firmy. Oznacza to, że wszystkie formalności bankowe można załatwić w trakcie jednej wizyty w hali Makro. Dla klientów indywidualnych przygotowana została oferta limitu w koncie oraz pożyczki gotówkowej.

Źródło: Bank Millennium

bank millennium karty kredytowe karty partnerskie karty płatnicze makro millennium 2011-11-09
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bank millennium karty kredytowe karty partnerskie karty płatnicze makro millennium

Sprawdź także:

a 0 mBank: Publikacja Biura RPO przedstawia nieprawdę: nie wymagamy badań w procesie kredytowym
18.07.2025 (07:24)

mBank: Publikacja Biura RPO przedstawia nieprawdę: nie wymagamy badań w procesie kredytowym

Tytuł i treść publikacji Biura Rzecznika Praw Obywatelskich zamieszczonej 15 lipca br. w Biuletynie Informacji …

a Analizy 0 Raport Santander TFI: Pokolenia na rynku inwestycji
17.07.2025 (16:38)

Raport Santander TFI: Pokolenia na rynku inwestycji

Styl inwestowania w Polsce zmienia się z wiekiem. Młodsi traktują inwestowanie jak usługę na żądanie: szybką, …

a 0 Polacy w wieku 18-25 lat są dość sceptycznie nastawieni do kredytu na zakup domu lub mieszkania
17.07.2025 (16:37)

Polacy w wieku 18-25 lat są dość sceptycznie nastawieni do kredytu na zakup domu lub mieszkania

Jeden na dziewięciu respondentów w wieku 18-25 lat zamierza w 2025 roku wziąć kredyt na dom lub mieszkanie. Z kolei …

a Analizy 0 Na polskim rynku nieruchomości brakuje blisko 400 tys. mieszkań. Czy jesteśmy u progu nasycenia?
17.07.2025 (16:35)

Na polskim rynku nieruchomości brakuje blisko 400 tys. mieszkań. Czy jesteśmy u progu nasycenia?

W Polsce na 1000 mieszkańców przypada 386 mieszkań, podczas gdy średnia dla krajów Europy Zachodniej to 467. Pomimo …

a 0 Nowe oszustwo na rynku. Przestępcy namawiają do składania „reklamacji” w bankach
17.07.2025 (16:33)

Nowe oszustwo na rynku. Przestępcy namawiają do składania „reklamacji” w bankach

Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa. Polega ono na tym, że przestępcy oferują pomoc w próbie wyłudzenia …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - czerwiec 2025
17.07.2025 (16:31)

Rynek pożyczkowy w Polsce - czerwiec 2025

4.338 zł wyniosła w czerwcu 2025 r. średnia wartość pożyczki pozabankowej w Polsce - wynika z danych Związku …

PRNews.pl

Zobacz również

Chcesz polatać dronem? Citi rozdaje urządzenia DJI aktywnym użytkownikom

Chcesz polatać dronem? Citi rozdaje urządzenia DJI aktywnym użytkownikom

To pierwsza tego typu promocja na rynku,…

Oszukali kilkaset osób. Włamali się do systemów parkowania i wysłali wezwania do zapłaty

Oszukali kilkaset osób. Włamali się do systemów parkowania i wysłali wezwania do zapłaty

Policjanci z Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości rozpracowali…

Tych funkcji wciąż brakuje w bankowości elektronicznej. „Zasugerujmy to bankowcom”

Tych funkcji wciąż brakuje w bankowości elektronicznej. „Zasugerujmy to bankowcom”

Obecne systemy bankowości elektronicznej to zaawansowane „kombajny…

Allegro weźmie rozwód z Paczkomatami? Szykuje się rewolucja

Allegro weźmie rozwód z Paczkomatami? Szykuje się rewolucja

Na pewno zauważyliście w trakcie robienia zakupów…

Revolut zbroi się w kapitał. W grze nowa wycena i podbój USA

Revolut zbroi się w kapitał. W grze nowa wycena i podbój USA

Revolut prowadzi intensywne rozmowy w sprawie pozyskania…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Avo Men:

Po ciaglych skandalach z tym Bankiem jestem w stanie uwierzyć ze mBank wola …

pt., 18 lip 2025 (10:10) • mBank: Publikacja Biura RPO przedstawia nieprawdę: nie wymagamy badań w procesie kredytowym

e_s_g:

"...a rzeczywistymi działaniami przedsiębiorców na rzecz zrównoważonego rozwoju (ESG)..." - nie ma znaku …

śr., 25 cze 2025 (07:50) • Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY

Iwo:

Konto oszczędnościowe Cyfrowy Zysk. Teraz oprocentowanie dla środków do 50 000 jest 7,2%, …

śr., 11 cze 2025 (12:29) • BOŚ uruchamia mobilne konto oszczędnościowe „Cyfrowy Zysk”. Proponuje 8,1 proc.

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców