Ponad 20 000 osób wzięło udział w Narodowym Teście Kierowców – konkursie na Facebooku zorganizowanym przez LINK4 wspólnie z programem Payback.
Za pomocą specjalnej aplikacji po odpowiedzi na kilka pytań każdy biorący udział w konkursie otrzymał zwrotną informację, jakim jest typem kierowcy oraz nagrodę gwarantowaną – 15% zniżki na ubezpieczenie komunikacyjne w LINK4. Jeżeli posiadał kartę Payback otrzymał dodatkowo 50 punktów.
Uczestnicy testu wygrali także 20 Kursów Bezpiecznej Jazdy w Sobiesław Zasada Centrum, z którym LINK4 współpracuje od dwóch lat, cztery konsole PS4 i blisko 200 nawigacji NaviExpert.
Podstawowym celem konkursu była popularyzacja marki LINK4 wśród użytkowników PAYBACK i ich znajomych na Facebooku, a także zwiększenie liczby fanów na FB. Po teście ich liczba wzrosła do 30 tysięcy.
Konkurs był wspierany kampaniami reklamowymi w mediach internetowych. Polecał go także znany polski kierowca rajdowy – Tomasz Czopik. Zabawa trwała 4 tygodnie.
