Na 20 września 2010 r. planowany jest debiut akcji TRO MEDIA S.A. na NewConnect. W dniu 8 września br. Giełda Papierów Wartościowych podjęła uchwałę o wprowadzeniu do alternatywnego systemu obrotu 11.000.000 akcji serii A oraz 2.000.000 akcji serii B.
W zakończonej 26 lipca br. ofercie prywatnej TRO MEDIA S.A., wrocławska spółka z segmentu nowych technologii, sprzedała wszystkie oferowane akcje pozyskując 1,9 mln zł. oraz blisko 60 nowych akcjonariuszy. Emitent pozyskane środki przeznaczy m.in. na budowę portali internetowych, zwiększenie zasięgu sprzedaży powierzchni reklamowej oraz inwestycje.
-„Oferta naszych akcji cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem i mam nadzieję, że przełoży się to również na rynek wtórny – mówi Marcin Misztal, Prezes Zarządu TRO MEDIA S.A – Chcemy należeć do liderów rynku NewConnect i intensywnie pracujemy, aby pozyskane środki przyniosły jak największe korzyści dla firmy i naszych akcjonariuszy ” – dodaje Misztal.
W 2009 roku TRO MEDIA osiągęła przychód ponad 2 mln zł. i zysk w wysokości 663 tys. zł.
TRO MEDIA SA jest spółką z segmentu nowych technologii – jej działalność opiera się na kilku uzupełniających się płaszczyznach skupionych wokół rynku multimediów:
Działalność portali internetowych – skupiona jest na budowaniu grupy portali internetowych w różnych kategoriach tematycznych (zarówno poprzez tworzenie nowych, rozbudowę dotychczasowych, jak i akwizycję).
Zarządzanie powierzchnią reklamową – firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych w mediach elektronicznych. Za pośrednictwem swoich jak i zewnętrznych serwisów internetowych oferuje dedykowane formy reklamowe, pośrednictwo oraz wsparcie sprzedaży produktów oraz usług.
Działalność inwestycyjna – spółka buduje pozycję na rynku gromadząc w swoim portfelu różne portale tematyczne, część z nich tworzy od podstaw, inne pozyskuje w drodze zakupu.
Źródło: TRO MEDIA SA