Obecnie mBank i Generali oferują wspólnie następujące ubezpieczenia:
– turystyczne,
– majątkowe (mieszkania, domu jednorodzinnego, domu w budowie),
– od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
„Sukces sprzedażowy polisy przez Internet w tak krótkim czasie – świadczy o tym, że klienci mBanku zaakceptowali ofertę Generali T.U. S.A., co nas bardzo cieszy. Mamy też nadzieję, że ten pozytywny trend utrzyma się w przyszłości. Fakt ten potwierdza również wzrost znaczenia Internetu jako kanału sprzedaży ubezpieczeń.” – zaznacza Zygmunt Kostkiewicz, członek zarządu Generali.
Niewątpliwą zaletą oferowanych produktów jest ich konkurencyjna cena, prosta konstrukcja, przejrzystość oraz pozbawiona zbędnych formalności, łatwa forma zawarcia umowy.
Klient po zapoznaniu się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia i wybraniu rodzaju polisy może sam ustalić jego parametry – sumę oraz warianty ubezpieczenia, a system wyliczy wysokość składki.
W ciągu 48 godzin od momentu zawarcia umowy, Klientowi zostaje wysłana polisa w formie papierowej, a ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się od dnia następnego po opłaceniu składki.
Warto podkreślić, iż w mBanku możliwe jest zakupienie polisy dla osoby trzeciej, zatem Klienci mogą również zadbać o swych najbliższych.
Wszystkie ubezpieczenia można nabywać przez serwis internetowy mBanku, korzystając z płatności mTRANSFER:
http://www.mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/
Informacje i pomoc w likwidacji szkód Klienci otrzymują w Centrum Pomocy Generali, czynnym przez całą dobę i dostępnym z dowolnego kraju na świecie.
mBank, zgodnie ze swoją filozofią: Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych, wsłuchuje się w głosy swoich Klientów oraz identyfikuje ich potrzeby i oczekiwania. Dlatego też stale poszerza i rozwija swoją ofertę, wprowadzając produkty kredytowe, inwestycyjne oraz ubezpieczeniowe.
W ciągu najbliższych miesięcy oferta ubezpieczeniowa dla Klientów mBanku zostanie rozszerzona o następne produkty, w tym m. in. ubezpieczenie na życie.