Jednocześnie suma depozytów zgromadzonych przez 332 tys. Klientów mBanku to ponad 1,84 miliarda złotych.
mBank oferuje bankowość detaliczną opartą na prostych i przejrzystych zasadach, które są dostępne także dla przedsiębiorców. Z początkiem kwietnia 2002 roku oferta mBanku została rozszerzona o produkt dla mikrofirm – mBIZNES KONTO. W ciągu ośmiu miesięcy przedsiębiorcy założyli 20 tys. rachunków mBIZNES KONTO, potwierdzając opinię, że nowoczesność i funkcjonalność jest niezbędna w biznesie.
mBank powstał w listopadzie 2000 roku. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej, będąc postrzeganym jako bank internetowy. Według raportu sporządzonego przez Radę Bankowości Elektronicznej przy Związku Banków Polskich, udział mBanku w liczbie Klientów korzystających z dostępu do rachunku bankowego przez Internet wynosi 26.4%*.
*wg danych na koniec listopada 2002 roku