W ciągu ostatnich 5 lat Eniro Polska przeszło szereg zmian i stało się bardziej efektywną i nowoczesną firmą o stabilnej pozycji finansowej. W tym czasie firma podwoiła liczbę reklamodawców, co ma bezpośredni wpływ na wartość produktów, których treści stanowią dane firm i ich oferty. Aktualnie liczba reklamodawców Panoramy Firm wynosi 108.000 (Źródło: Raport roczny koncernu Eniro za 2005 r.) Przez ten czas Eniro Polska osiągnęło 52% udziałów w polskim rynku Yellow Pages. Od 2001 roku baza danych wzrosła o 60% i dzisiaj jest już największą i najbardziej aktualną bazą danych w Polsce liczącą ponad 1.160.000 firm.
Usprawnienie relacji z klientami
Prze 5 lat Eniro Polska znacznie poprawiło relacje z klientami. Zadbano by obsługa firmy była na najwyższym poziomie. W 2001 roku wprowadzono nową koncepcję sprzedaży. Jednocześnie stworzono zintegrowane Biuro Obsługi Klienta, dbające o profesjonalne i przyjazne relacje z klientami. Do głównych zadań BOK należy obsługa: korespondencji z klientem, reklamacji, infolinii, rezygnacji itp. Biuro Obsługi Klienta zajmuje się także wysyłką do klientów listów potwierdzających dokonane zamówienie, zanim ukaże się publikacja, co ma wpływ na wzrost satysfakcji klientów z dokonanego zakupu, czego rezultatem jest minimalna ilość reklamacji. W 2002 roku wprowadzono telesprzedaż w regionach, co umożliwiło dotarcie do większej liczby reklamodawców i głębszą penetrację rynku.
Ulepszone produkty
Na przestrzeni pięciu lat Eniro Polska intensywnie rozwijało swoje produkty, dostosowując je do potrzeb użytkowników. Postawiono na łatwość i funkcjonalność produktów. Produkt jest dostarczany użytkownikom w dogodnej dla nich formie – jako książka, Internet www.pf.pl, CD-ROM oraz informacja głosowa pod numerem 602 913 000 (we współpracy z firmą ERA). Panorama Firm wiodący produkt Eniro Polska dostarcza przez 365 dni w roku przez 24 godziny na dobę kompletne i bogate informacje o wszystkich firmach i ich ofertach. Niewątpliwie na wysoką jakość Panoramy Firm składa się także jej sposób dystrybucji, dostarczana jest bezpłatnie i bezpośrednio do rąk użytkowników zarówno firm jak i osób prywatnych o wysokich dochodach.
Po wprowadzeniu w marcu 2005 roku nowej internetowej wyszukiwarki www.pf.pl używalność serwisu systematycznie rośnie. Aktualnie wielofunkcyjny serwis, który zawiera łatwy dostęp do bazy danych Panorama Firm oraz największą ilość internetowych planów miast Polski (ponad 1000), odwiedza miesięcznie prawie 1.6 M użytkowników, co stanowi 150% wzrost używalności w ciągu roku. (Źródło: Profil użytkownika Megapanel, liczba użytkowników Gemius Traffic).
Eniro Polska nadal planuje kontynuować rozpoczęte działania. Będzie dostarczać klientom bardziej efektywne kosztowo rozwiązania reklamowe oraz udoskonalać obsługę klienta. Będzie także kontynuować inwestycje w rozwój produktów zarówno książki telefonicznej jak i wyszukiwarki.