Od 15 lipca w oddziałach Banku BNP Paribas będzie można skorzystać z oferty „Lato z kontem lokacyjnym”. Nowi Klienci, którzy otworzą ROR wraz z Kontem Lokacyjnym mogą liczyć na oprocentowanie na poziomie 8% w skali roku. To zachęta do poznania całej oferty banku i pozostania z nim na dłużej.
– Jako bank dobrych decyzji, chcemy wyjść do potencjalnych Klientów z prostym komunikatem – bankowanie z nami to dobry i opłacalny wybór. Oferta Banku BNP Paribas jest na tyle zróżnicowana i atrakcyjna, że każdy kto będzie miał szansę ją lepiej poznać, zostanie z nami na dłużej. Dlatego zdecydowaliśmy premiować aktywnych Klientów, takich którzy potraktują nasze konto jako podstawowe i będą z niego regularnie korzystać. To będzie dobra decyzja również dlatego, że zawsze priorytetowo traktujemy utrzymywanie relacji z Klientami, którzy już nam powierzyli swoje pieniądze. Regularnie organizujemy dla nich okresowe akcje promocyjne proponując specjalne warunki w tym np. lepsze oprocentowanie na nowe środki – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Zarządzający Pionu Strategii i Rozwoju Obszaru Bankowości Detalicznej i Biznesowej w Banku BNP Paribas.
Oferta „Lato z kontem lokacyjnym” jest przeznaczona dla nowych Klientów, czyli osób, które w ciągu roku przed zawarciem umowy nie miały innego rachunku oszczędnościowo–rozliczeniowego lub rachunku oszczędnościowego w Banku BNP Paribas. Każdy, kto spełnia ten warunek może otworzyć w oddziale ROR z Kontem Lokacyjnym. Środki zdeponowane na koncie będą oprocentowane na poziomie 8% w miesiącu otwarcia i kolejnym, a po spełnieniu odpowiednich warunków (comiesięczny wpływ na ROR w wysokości min. 1000 zł i co najmniej 4 transakcje kartą w miesiącu) aż do końca stycznia 2025 r. Promocyjne warunki obowiązują pierwszych 15 000 Klientów i dotyczą środków do wysokości 25 000 złotych.
Promocja wpisuje się w szerszą strategię banku, który coraz mocniej skupia się na inspirowaniu Klientów do oszczędzania i rozsądnego budowania poduszki finansowej, bez rezygnacji z planów i marzeń. Na jesień zaplanowany jest także start nowej funkcjonalności aplikacji GOmobile, która to ułatwi.
Odpowiedzialność za finanse Klientów rozumiemy bardzo szeroko. Z jednej strony zapewniamy wyróżniającą się na rynku stabilność działania naszych aplikacji mobilnej i internetowej, najwyższy poziom zabezpieczeń przed cyberzagrożeniami, np. oferując ochronę behawioralną, dzięki której bankowość mobilna i internetowa „rozpoznają” niestandardowy sposób działania użytkownika i blokują dostęp potencjalnemu przestępcy. Z drugiej strony skupiamy się na edukacji finansowej, upraszczaniu języka używanego w relacjach z Klientami i tworzeniu narzędzi, dzięki którym odbiorcom naszych usług łatwiej jest odpowiedzialnie konsumować – z korzyścią dla siebie, a także dla środowiska. Najlepsze przykłady to wynajem elektroniki użytkowej, który oferujemy wspólnie z Plenti i mamGO – platforma do zakupu, leasingu i wynajmu pojazdów – wskazuje Tomasz Dymowski, Dyrektor Zarządzający Pionu Strategii i Rozwoju Obszaru Bankowości Detalicznej i Biznesowej w Banku BNP Paribas.
Osoby, które zdecydują się dołączyć do grona Klientów Banku BNP Paribas mogą liczyć nie tylko na benefity związane z ofertą „Lato z kontem lokacyjnym”, ale cały szereg produktów i usług stworzonych z myślą o różnorodnych potrzebach odbiorców. W ostatnim czasie bank dynamicznie rozbudowuje ofertę kierowaną do pasjonatów i hobbystów z różnych dziedzin, ułatwiając im codzienne decyzje i zapewniając konkretne korzyści materialne powiązane ze stylem życia. Te rozwiązania dostępne są zarówno dla nowych, jak i obecnych Klientów. To między innymi idealna na wakacje Karta Otwarta na Świat, przygotowana z myślą o podróżnikach i turystach, Karta Otwarta na eŚwiat z dodatkową ochroną w internecie, a także konta z kartą filmową, kartą tenisową czy kartą dla Wpływowych. To również specjalne Moje Konto Premium dla Klientów zamożnych z bardzo bogatym pakietem usług dodatkowych, które już od 3 lata otrzymuje nagrodę dla najlepszego produktu w swojej kategorii. Każda z tych ofert jest wysoce spersonalizowana i wiąże się z wieloma benefitami ściśle powiązanymi z konkretnym obszarem ważnym dla określonej grupy Klientów, a przy okazji – dla banku. Zaangażowanie Grupy BNP Paribas w tenis sięga ponad 50 lat wstecz, kiedy w roku 1973 bank pomógł zrewitalizować trybuny kortów Rolanda Garrosa. Od tego czasu logo BNP Paribas nie schodzi z trybun nie tylko paryskiego turnieju, ale też kilku innych imprez najwyższej rangi oraz lokalnych. Wsparcie kina ma jeszcze dłuższą, bo ponad stuletnią, tradycję. Obecnie grupa bankowa wspiera łącznie około 40 różnych festiwali w całej Europie, w tym kilka w Polsce, m.in. Mastercard OFF CAMERA, BNP Paribas Dwa Brzegi, BNP Paribas Green Film Festival oraz BNP Paribas Kino Letnie Sopot-Zakopane.
Bank BNP Paribas stara się być bliski potrzebom swoich Klientów nie tylko poprzez dopasowaną ofertę. Bardzo istotnym elementem budowania tej więzi jest także społeczna odpowiedzialność organizacji, w tym działania z obszaru ESG. Ich fundamentalne znaczenie dla Banku BNP Paribas ma swoje odzwierciedlenie w strategii GObeyond na lata 2022-2025. Jednym z jej filarów jest POSITIVE, który wyznacza cele organizacji w zakresie pozytywnego wpływu na otoczenie, osiągane zarówno dzięki zmianom w ofercie produktów i usług, jak i działaniom prospołecznym i prośrodowiskowym. W tym roku Bank BNP Paribas po raz czwarty z rzędu znalazł się na liście Diversity IN Check, wyróżniającej pracodawców najbardziej zaawansowanych w zarządzaniu różnorodnością i inkluzją w Polsce, a także został najwyżej klasyfikowanym bankiem w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”. Bank BNP Paribas podkreśla swoje zaangażowanie prośrodowiskowe także poprzez digitalizację procesów w placówkach m.in. poprzez minimalizacje zużycia papieru. Aktualnie ponad 80% czynności w oddziałach można wykonać używając smartfona, bez zużywania nawet jednej kartki papieru.
Istotnym elementem społecznej odpowiedzialności banku jest też działalność Fundacji BNP Paribas. Fundacja skupia się na przemyślanej pomocy grupom najbardziej narażonym na wykluczenie. Do jej sztandarowych inicjatyw należą: program rozwojowy Mogę (trwa edycja pilotażowa), podnoszący kompetencje społeczno-emocjonalne zdolnej młodzieży z małych miasteczek, program „Wiedza do potęgi”, którego celem jest pomoc w nauce, rozwijanie zainteresowań, zwiększenie pewności siebie oraz wsparcie w adaptacji do nowych warunków życia młodzieży z doświadczeniem uchodźczym, a także „DreamUp”, czyli program edukacji przez sztukę, wspierający rozwój dzieci i młodzieży z grup wrażliwych.
Na początku roku już po raz trzeci wystartował projekt edukacyjny Banku BNP Paribas – Misja Kieszonkowe, który pomógł zdobyć wiedzę finansową już 60 000 dzieci w całej Polsce. Program pomaga nauczycielom, opiekunom i rodzicom mierzyć się tematem edukacji finansowej uczniów szkół podstawowych.
Źródło: Bank BNP Paribas