W kampanii jesiennej MultiBank podkreśla zalety oferty depozytowej dla klientów indywidualnych. Parametry promowanych produktów dobrane są pod kątem oczekiwań grupy docelowej, czyli klientów zamożnych. Wysokooprocentowanej lokacie 3 miesięcznej będą towarzyszyć produkty strukturyzowane, które stały się już jednym z wyróżników oferty banku. Od końca września nowi i obecni klienci MultiBanku mogą ulokować środki na Lokacie Cappuccino, opartej o koszyk indeksów tematycznych reprezentujących zmiany cen surowców takich, jak kawa, kakao i cukier. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z produktu będą mogły założyć dodatkowo lokatę 3-miesięczną z oprocentowaniem 10% w skali roku. Wraz z końcem subskrypcji kolejnych produktów strukturyzowanych w ofercie możemy spodziewać się nowych propozycji o podobnym charakterze.
– Prezentując prestiżowy i aspiracyjny produkt mówimy jednocześnie kim jesteśmy i jakie wartości cenią nasi Klienci. Dlatego wyraźnie komunikujemy wyróżniki marki MultiBank – unikalny model obsługi Klienta oparty o wiarygodne i profesjonalne doradztwo oraz nowoczesny, ekskluzywny design placówek. Kampanię jesienną, pod względem nakładów finansowych i siły komunikatu, możemy przyrównać do kampanii na najbardziej konkurencyjnych rynkach – na przykład FMCG – mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku – Obok celów typowo sprzedażowych w tym akwizycji nowych klientów założyliśmy sobie ambitny cel znaczącego zwiększenia rozpoznawalności marki. Dlatego zadbaliśmy aby w spocie telewizyjnym było wyraźnie prezentowane logo wraz z nazwą banku. – wyjaśnia Bolanowski
Promocja lokaty Zysk Wyższej Klasy to największa, pod względem nakładów finansowych, kampania w historii MultiBanku. Już 1 października stacje telewizyjne rozpoczną emisję spotów reklamowych (prime time, wokół programów informacyjnych, publicystycznych i bloków filmowych), a na ulicach dużych miast pojawią się kreacje outdoorowe. Bank wykorzysta ok. 300 nośników w całej Polsce (siatki wielkoformatowe – megaboard’y, backlight’y, frontlight’y, coffee point’y). Dodatkowo, reklamy zachęcające do skorzystania z usług MultiBanku pojawią się w biurowcach i centrach biznesu. Po raz pierwszy, bank będzie w kampanii ogólnopolskiej promował wybrane placówki w największych miastach.
– W pięciu największych miastach pojawią się billboardy z mapkami dojazdu do placówek MultiBanku. Zadaliśmy sobie trud, aby do konkretnych nośników dostosować mapki wskazujące jak dotrzeć do najbliższego oddziału banku. Lokalne działania będziemy dodatkowo wspierać kampanią w regionalnych mutacjach dzienników i promocjami w placówkach. Skorzystaliśmy z potencjału Centrów Usług Finansowych MultiBanku i wykleiliśmy ich witryny plakatami. W ten sposób otrzymaliśmy około 2500 m2 dodatkowej powierzchni reklamowej – mówi Bolanowski
Kampania będzie dodatkowo wspierana eventami w kinach (Cinema City, iMAX) oraz działaniami reklamowymi w prasie i Internecie.
Kreacje do kampanii przygotowała Agencja BBDO Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.