PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościJak ułatwić świąteczne zakupy własnym konsumentom

Jak ułatwić świąteczne zakupy własnym konsumentom

Wiadomości 18.11.2015 (07:51)

Zbliżamy się do największego sezonu zakupowego w tym roku. Nie ma więc lepszego momentu na uświadomienie sobie, co tak naprawdę wpływa na istniejących i potencjalnych konsumentów podczas zakupów.

PayPal przedstawia cztery najważniejsze obszary, na których powinni skupić się sprzedawcy, chcąc zapewnić swoim konsumentom wygodne, intuicyjne doświadczenie zakupowe – w efekcie zwiększając wskaźniki konwersji
i utrzymania klientów.

  

Jeśli wziąć pod uwagę globalne dane z analogicznego okresu w zeszłym roku,
to najlepszy czas na „wygładzenie” doświadczenia zakupowego w sklepie. Zgodnie z danymi amerykańskiego ośrodka National Retail Federation, wyprzedaże online i e-commerce wzrosły o 6.8%, osiągając w 2014 roku wartość 101.9 mld dolarów.

Oto cztery obszary, na których powinni skupić się sprzedający, aby skutecznie ułatwić zakupy świąteczne swoim konsumentom:


Świąteczne zakupy on the Go”


Umożliwiłeś swoim klientom zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych? Świetnie! Chcąc konkurować z najlepszymi w trakcie sezonu świątecznego musisz jednak wyjść ponad to. Wraz z rozwojem handlu mobilnego, sprzedawcy powinni kierować się zasadą mobile first”- projektować całość doświadczenia zakupowego myśląc w pierwszej kolejności
o kanale mobilnym.

Najlepsze sklepy internetowe dostarczają swoim klientom doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie wygody – bez konieczności wprowadzania loginu, hasła czy innych szczegółów, mogących stanowić niepotrzebne utrudnienie w zakupach. Dobrym przykładem jest PayPal One Touch, który niedawno znacznie rozszerzył swój globalny zasięg
– co oznacza, że możesz zwiększyć konwersję konsumentów z całego świata.

Bez obaw o bezpieczeństwo


Bezpieczeństwo stanowi fundament udanej sprzedaży online. Także dokonując zakupów
w Internecie i na urządzeniach mobilnych w sezonie świątecznym, użytkownicy oczekują,
że ich dane osobowe pozostaną bezpieczne. Pamiętaj, aby oferować swoim klientom wypróbowane opcje płatności, które gwarantują najlepszą w swojej klasie ochronę przed oszustwami i monitoring transakcji.


W przypadku rozwiązań takich jak PayPal, sprzedawcy mają pewność, że oferują klientom także najlepszą ochronę kupujących. Obejmuje ona zwrot pełnej kwoty zakupy, wraz
z ewentualnymi kosztami przesyłki, jeśli cokolwiek pójdzie nie tak. Kupujący mają ponadto 180 aż dni na zgłoszenie sporu. Taki poziom bezpieczeństwa i ochrony gwarantuje konsumentom pewność, której potrzebują podczas zakupów online.

Prostsza finalizacja transakcji = lepsze doświadczenie zakupowe


Sprzedawcy online doskonale zdają sobie sprawę z powszechności problemu porzuconych koszyków, prowadzącego w efekcie do niższej konwersji. Niektórzy konsumenci rezygnują
z zakupu, kiedy okazuje się, że nie mogą znaleźć znanych im opcji płatniczych. Inni poddają się w obliczu długich lub skomplikowanych procesów wprowadzania informacji, koniecznych do finalizacji transakcji.

Kiedy przychodzi do płacenia, wygoda jest kluczowa. Sprzedawcy powinni rozważyć, czy na pewno chcą za każdym razem pytać swoich klientów o dane karty kredytowej i inne informacje związane z transakcją (jak np. adres do wysyłki). Przechowywane informacje płatnicze stanowią jedną z przyczyn, z w powodu których transakcje procesowane przez PayPal mają o 70% wyższy wskaźnik konwersji, niż w przypadku finalizacji transakcji
za pomocą karty kredytowej.

„BORIS” i „BOPIS”, czyli jak zapewnić elastyczność zakupową


Świąteczne zakupy mogą niejednokrotnie przyprawić konsumentów o zawrót głowy. Warto ułatwić im podjęcie decyzji i zaproponować opcje, takie jak możliwość odebrania lub zwrotu w sklepie stacjonarnym rzeczy kupionej online [odpowiednio – Buy Online; Pick up In Store (BOPIS) i Buy Online; Return in Store (BORIS)].

Obecnie, około 88% ze 100 najbardziej topowych sklepów w Stanach Zjednoczonych oferuje obydwie opcje, co oznacza, że konsumenci coraz częściej oczekują takiego rozwiązania także od mniejszych sprzedawców. Może wydawać się, że BORIS i BOPIS stwarzają duże wyzwanie dla zarządzania łańcuchem dostaw. Niemniej jednak, bez elastyczności systemów magazynowania, nie można mówić o jego skutecznej skalowalności.

Powitaj Nowy Rok większą sprzedażą


Wprawdzie mobilność”, bezpieczeństwo, wygodna finalizacja transakcji i elastyczność powinny być istotne dla sprzedawców przez cały rok, zawalczenie o klientów i lepsze wyniki podczas okresu świątecznego jest szczególnie ważne. Stwarza doskonały powód
do przeanalizowania własnej strategii i zastanowienia się nad tym, co mogłoby być zrobione lepiej w celu osiągnięcia wyższych zysków. Kroki podjęte już teraz, w okresie przygotowań do sezonu świątecznego, pomogą sprzedawcom osiągnąć wzrost na przestrzeni całego nadchodzącego roku.

Wykorzystaj okres świąteczny w 100%


Shopify zapewni wyjątkowe doświadczenie zakupowe dla klientów dzięki odpowiedniemu zarządzaniu ruchem. Dzięki temu, że Shopify nieustannie stwarzana nowe funkcje

i możliwości, twoja strona będzie zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami, a e-commerce stanie się prostsze dla ciebie i twoich klientów. Shopify ma wszystko, czego potrzebujesz do szybkiego i łatwego zbudowania świetnego sklepu online, według powyższych wskazówek i bez konieczności posiadania wcześniejszego doświadczenia.

2015-11-18
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców