1 października br. Bank Zachodni WBK rozpoczyna nową kampanię promującą kredyt gotówkowy. Jej bohaterami są bracia wraz z zespołem Golec uOrkiestra, którzy w spotach reklamowych zaprezentują, jak łatwo i szybko można wziąć kredyt gotówkowy w oddziale banku, przez infolinię czy aplikację mobilną. Zachęcają również udziału w loterii, w której do wygrania są samochody BMW serii 1.
– O zaproszeniu do współpracy Golec uOrkiestra zadecydowały trzy zmienne: muzyczny format, który bank przyjął w swej komunikacji, osobowość wykonawców oraz grupa docelowa. Komunikację kredytów gotówkowych kierujemy do szerokiej grupy docelowej, dlatego zaprosiliśmy do współpracy jeden z najpopularniejszych i najbardziej lubianych polskich zespołów –podkreśla Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu Banku Zachodniego WBK. Szczególnie istotny jest fakt, że stylu i brzmienia Golec uOrkiestra nie da się pomylić z nikim innym. Chcemy, aby podobnie było z ofertą Banku Zachodniego WBK. Stąd prezentując kredyt gotówkowy nie komunikujemy tym razem wysokości oprocentowania, ale takie cechy jak np. zewsząd dostępność tj. Internet, infolinia, aplikacja mobilna czy oddział– dodaje Artur Sikora.
W najnowszej kampanii Banku Zachodniego WBK powstały dwa spoty. W obu bracia Golcowie wykonują swój wielki przebój „Ściernisko” w nowej aranżacji i z nowymi tekstami. I tak pierwszy spot – wizerunkowy, przedstawia kredyt gotówkowy jako produkt dostępny w różnych kanałach (Internet, infolinia, aplikacja mobilna, oddział). Natomiast drugi spot produktowy pokazuje, jak szybko i łatwo wziąć kredyt gotówkowy dzięki maksymalnie uproszczonym procedurom. W obu spotach komunikowana jest również loteria. Można wziąć w niej udział ubezpieczając swoje zobowiązanie. Do wygrania jest jeden z trzech samochodów BMW serii 1 i sto nagród po 1000 zł.
Kampania marketingowa kredytu gotówkowego z udziałem braci z zespołu Golec uOrkiestra oraz związane z nią promocje będą prowadzone w TV, Internecie, radiu, kinie i prasie oraz w oddziałach Banku, w okresie od 1 października do 31 grudnia 2015 roku. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: agencja kreatywna RED8 Advertising oraz dom produkcyjny Propeller. Reżyserem spotów jest Łukasz Kośmicki.