Z początkiem lipca Idea Bank startuje z lokalną kampanią outdoorową i radiową, promującą innowacyjne rozwiązania stworzone dla przedsiębiorców. Na nośnikach zewnętrznych w stolicy, a także w warszawskich stacjach radiowych, bank w konwencji „Można? Można. Można też inaczej” będzie informował o Idea Hubie i Mobilnym Wpłatomacie.
Pod nazwą Idea Hub kryje się przestrzeń biznesowa, którą bank stworzył specjalnie dla przedsiębiorców. Bywalcy Idea Hub mogą korzystać z darmowej strefy co-workingowej, w której do ich dyspozycji pozostają nie tylko komfortowe biurka, ale też kawa, narzędzia biurowe, a także bezpłatne Wi-Fi. Przedsiębiorcy mogą też wynajmować sale konferencyjne na spotkanie ze swoimi pracownikami lub kontrahentami. Pierwszy Idea Hub powstał w Warszawie przy Marszałkowskiej 87, a kolejny przy Polnej 11. Następne projekty są w trakcie realizacji.
Przedsiębiorcy, będący klientami Idea Banku, mogą też korzystać z mobilnych wpłatomatów, specjalnie zaprojektowanych samochodów z wbudowanym bankomatem-wpłatomatem, które właściciel firmy może zamówić pod wskazany adres, jak taksówkę – za pomocą mobilnej aplikacji. Nowatorskie na skalę światową rozwiązania, które dostępne są na razie tylko w Warszawie, zwróciły już uwagę zagranicznych ekspertów. Bank chce teraz dotrzeć z nimi do potencjalnych użytkowników mieszkających w stolicy.
Kreacje reklam zachęcają do skorzystania z usług przyciągając zabawnymi tekstami, które mają zaintrygować przedsiębiorców i pokazać im, że prowadzenie biznesu z Idea Bankiem może być znacznie tańsze, łatwiejsze i wygodniejsze. Reklamy znajdą się na stołecznych billboardach, city lightach, słupach i tablicach informacyjnych (łącznie 300 nośników przez dwa miesiące). Będą też widoczne na 80 stołecznych autobusach. Informacje o innowacyjnych rozwiązaniach autorstwa Idea Banku będzie też można też usłyszeć w radiowych spotach. Na te ostatnie składać się będą dwie reklamy o długości 30 sekund.
– Oferowane przez nas narzędzia są na tyle innowacyjne, że ciężko zakomunikować je w prosty i zrozumiały sposób. Postanowiliśmy więc zrobić to poprzez humorystyczny kontrast. Ze względu na to, że nasze rozwiązania dostępne są na razie tylko w Warszawie, postanowiliśmy wykorzystać do promocji outdoor, który pomoże nam trafić do mieszkańców stolicy, którzy prowadzą własny biznes lub marzą o jego założeniu – wyjaśnia Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Banku.
Za koncept kreatywny oraz teksty odpowiada agencja Brasil, kreacje zostały stworzone przez studio graficzne Idea Banku, zakupem mediów zajmuje się MediaVest. Kreacja jest wstępem do dużej kampanii telewizyjnej Idea Banku, która będzie emitowana w kolejnych tygodniach.