PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościKariera w finansachV Edycja Konkursu Dyrektora Marketingu Roku

V Edycja Konkursu Dyrektora Marketingu Roku

Kariera w finansach 13.04.2015 (12:14)
W jubileuszowej 5 edycja konkursu, Kapituła Konkursu złożona z przedstawicieli ekspertów branżowych, Laureatów Konkursu oraz Partnerów wybierze zwycięzców w dwóch etapach.

Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014 jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

Rola marketingu z roku na rok rośnie. Firmy i instytucje, których prezes i zarząd  wspierają zespoły marketingowe i ich liderów osiągają lepsze wyniki od konkurencji. Dwa lata temu w Polsce mieliśmy przyjemność gościć Sir. Martina Sorella, Prezesa jednej z największych grupy firmy marketingowych WPP, którego zapytałem: Jak rozpoznać dobrego Dyrektora Marketingu? Po dobrym Prezesie – odpowiedział”– powiedział Paweł Netczuk, wydawca serwisu Mediarun.com i organizator Konkursu.

Nowa formuła


W tym roku, organizatorzy konkursu przygotowali szereg zmian w regulaminie. Główna zmiana dotyczy możliwości bezpłatnych zgłoszeń indywidualnych. Pozostałe zgłoszenia zespołowe oraz udział w Gali są płatne.

Wprowadzono 3 nagrody Grand Prix Indywidualne i 3 Nagrody Grand Prix Zespołowe powiązanych z wielkością budżetu marketingowego. Nowością jest wprowadzenie nagrody dla Instytucji Kultury, Nauki i Sportu oraz Instytucji Rządowych i Samorządowych.

Partnerzy konkursy ufundowali dodatkowe nagrody w postaci usług, nagród rzeczowych jak również wyjazdu zagranicznego na międzynarodowe spotkanie z Marketerami.

Obok nagród Grand Prix konkurs daje możliwość uzyskania czterech tytułów Osobowość Marketingu Roku 2014 w kategoriach: Młody wilk – Odkrycie roku, Thinking outside the box, Wyjątkowa efektywność na rynkach międzynarodowych oraz Launch / rebranding roku.

Bohaterowie


O statuetki Dyrektora Marketingu Roku i Osobowość Marketingu Roku mogą ubiegać się zespoły i osoby kierujące działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organizacjach pozarządowych.

Kandydatów do Konkursu mogą zgłaszać przedstawiciele: zarządu firmy i instytucji, działu marketingu, działu kadr jak również spośród swojej klientów przedstawiciele: agencji reklamowych, interaktywnych, Public Relations, domów mediowych i mediów.

Zbieranie zgłoszeń potrwa do 15 maja 2015. Głosowanie Kapituły nad zgłoszeniami przebiega podobnie, jak w poprzednich edycjach: w dwóch etapach. W pierwszym etapie, Kapituła dokonuje wstępnej oceny kandydatów, z których wyłaniana jest Shortlista. W drugim etapie, kapituła spotyka się, omawia kandydatury z Shortlisty oraz głosuje nad zwycięzcami w poszczególnych Kategoriach, w wyniku którego wyłonieni zostają zwycięzcy Jubileuszowej Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu roku.

Nazwiska Zwycięzców i Laureatów zostaną ogłoszone na uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się 10 czerwca w Warszawie.

Zgłoszenia


Aby wziąć udział w konkursie należy pobrać wytyczne związane z przygotowaniem zgłoszenia do konkursu,można również pobraćprzykłady zwycięskich prezentacji z poprzednich lat. Następnie, należy przygotować, prezentację zgłoszeniową, osobno indywidualną i osobno zespołową, zaakceptować regulamin i zgłosić ją do konkursu poprzez formularz zgłoszeniowy.

Partnerzy Konkursu:


New Age Media, Grey Group, Indreams, Dragon Rouge, LSW, IMS, Starcom MediaVest Group, InDreams, RadioZet, Grupa Wirtualna Polska, Na Temat, THINK TANK.

Partnerzy Wspierający: KPMG, Polpharma, PKN Orlen, APART, Superbrands, PNSA, SKM-Sar, ZFPR, Stock, CluePR, FFW Communication, Clever Frame. Prografix.


Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2014

1. Szymon Gutowski, Dyrektor Zarządzający DDB, Doradca Prezydenta RP

2. Anna Pańczyk, Prezes GREY Group

3. Magdalena Maruszczak, Dyrektor Marketingu, CEE KPMG

4. Tomasz Machała, Redaktor Naczelny, Dyrektor Zarządzający Natemat

5. Paweł Potoroczyn, Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza

6. Kalina Janicka, Prezes, Clear Channel Poland

7. Ireneusz Kutyła – Dyrektor Marketingu, Polski Komitet Olimpijski

8. Andrzej Matuszyński, Prezes Eurozet, Radio Zet

9. Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner, Dragon Rouge

10. Tomasz Modzelewski, Prezes, Zelmer

11. Jacek Świderski, Prezes, Grupa Wirtualna Polska

12. Marta Życińska, Dyrektor Marketingu, PZU

13. Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu, PKO B.P.

14. Jakub Marczyński, Laureat Konkursu – Szlachetna Paczka

15. Agata Łapińska, Dyrektor Marketingu RX, Polpharma

16. Jacek Furman, Prezes, Aflopharm

17. Bartosz Mateja, Prezes, Prografix

18. Monika Kowalewska, Dyrektor, Superbarnds

19. Grzegorz Filipiak, Dyrektor Marketingu, Oknoplast

20. Krzysztof Gawrych, Partner, Eventroom

21. Paweł Rabiej, Wydawca, Think Tank Magazine

22. Wojciech Bortkiewicz, Dyrektor Marketingu, Stock Polska

23. Krzysztof Małecki, Prezes, FFW Communication

24. Michał Sadowski, Prezes, Brand24

25. Prof. Bolesław Rok, Akademia Koźminskiego

26. Mariusz Ryciak, Ekspert branżowy / Strateg

27. Michał Czerwiński, Prezes InDreams

28. Monika Nowaczewska, Dyrektor Marketingu, Rochstar Events

29. Marcin Dec, Prezes, Initiative Media Polska

30. Maciej Kujawa, Dyrektor Marketingu, TFI Skarbiec

31. Elżbieta Pełka, Prezes PNSA, Pełka Creatives

32. Beata Białkowska, Dyrektor Marketingu, Polkomtel Cyfrowy Polsat

33. Tomasz Pruszyński, Prezes, SARE

34. Leszek Kurnicki, Dyrektor Marketingu, PKN Orlen

35. Iwona Ryniewicz, Dyrektor Marketingu, mBank

36. Bianka Pawlewska, Prezes, New Age Media

37. Mirosław Kasprzak, Dyrektor Marketingu, PGE

38. Paweł Netczuk, Prezes, Mediaruncom

39. Filip Grudziński, Prezes, Clever Frame

40. Karol Świtała, Partner, Clue PR

41. Beata Golubińska, COO i Wiceprezes, Starcom MediaVest Group

42. Rafał Baran, Non Executive President, Grey Group CEE

43. Rafał Rosiejak, Dyrektor Centrum Konferencyjnego, Stadion Narodowy

Więcej szczegółów na stronie konkursu: http://mediarun.com/awards/

O KONKURSIE:

Kapituła Konkursu przyzna nagrody w trzech Kategoriach Głównych:

  1. Zgłoszenia indywidualne

    • Grand Prix 1: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda indywidualna dla osoby, której budżet na strategie marketingowe nie przekracza 5 000 000 zł.

    • Grand Prix 2: Dyrektor Marketingu 2014 – nagroda indywidualna dla osoby, której budżet na strategie marketingowe nie przekracza 50 000 000 zł.

    • Grand Prix 3: Dyrektor Marketingu 2014 – nagroda indywidualna dla osoby, której budżet na strategie marketingowe jest wyższy niż 50 000 000 zł.

  2. Zgłoszenia zespołowe

    • Grand Prix 1: Dyrektor Marketingu Roku 2014– nagroda dla zespołu, którego budżet na działania marketingowe nie przekracza 5 000 000 zł.

    • Grand Prix 2: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda dla zespołu, którego budżet na działania marketingowe nie przekracza 50 000 000zł.

    • Grand Prix 3: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda dla zespołu, którego budżet na działania marketingowe jest większy niż 50 000 000 zł.

  3. Zgłoszenia indywidualne – Instytucje

    • Grand Prix 1: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda indywidualna dla przedstawiciela Instytucji Nauki, Kultury lub Sportu, który kieruje działaniami marketingowymi.

    • Grand Prix 2: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda indywidualna dla przedstawiciela Instytucji Rządowej lub Samorządowej, który kieruje działaniami marketingowymi.

Formuła konkursu przewiduje również Nagrody Specjalne dla Osobowości Marketingu Roku 2014, w kategoriach:

  • Młody wilk – odkrycie roku.

  • Thinking outside the box.

  • Wyjątkowa efektywność na rynkach międzynarodowych międzynarodowa.

  • Launch / rebrandingu roku – marka, produkt usługa.

2015-04-13
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców