PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćRaiffeisen PolbankWymarzone Konto w Raiffeisen Polbank
Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Bank Polska S.A., obecny na rynku pod nazwą Raiffeisen Polbank, rozpoczął działalność w 1991 roku. W skład grupy kapitałowej Raiffeisen Bank Polska wchodzą: Raiffeisen Investment Polska Sp. z o.o., Raiffeisen Solutions Sp. z o.o. prowadząca internetowy kantor RKantor.com oraz Raiffeisen TFI S.A.

Wymarzone Konto w Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank 02.03.2015 (15:31)
Raiffeisen Polbank

Osoby marzące o prostym i wygodnym korzystaniu z usług bankowych, oczekujące od banku partnerskiego podejścia oraz ceniące rozwiązania, które zdejmują im z głowy konieczność ciągłego martwienia się o swoje finanse, nie muszą już dłużej zastanawiać się nad wyborem. Odpowiedzią na ich potrzeby i oczekiwania jest atrakcyjnie oprocentowane „Wymarzone Konto” w Raiffeisen Polbank.

Wraz z pakietem towarzyszących mu usług, to wyjątkowe na polskim rynku rozwiązanie zapewnia klientom pełen komfort i wygodę w obsłudze codziennych finansów oraz pozwala na czerpanie korzyści z dołączonych do konta atrakcyjnych benefitów. „Wymarzone Konto” to również wyraz nowego podejścia banku do budowania relacji z klientami. Opiera się ono na oferowaniu klientom rozwiązań odpowiadających na ich konkretne potrzeby, dążeniu do ciągłego usprawniania oraz lojalności, polegającej na zapewnianiu dotychczasowym klientom wszystkich produktów i usług, zazwyczaj dostępnych wyłącznie dla nowych.

Dzięki ofercie „Wymarzonego Konta” Raiffeisen Polbank wyznacza zupełnie nową jakość w zakresie łatwości korzystania i przejrzystości usług finansowych oraz podejścia do klienta i roli banku w relacji z klientami.

„Oceniamy, że do końca roku pozyskamy co najmniej 100 tys. nowych klientów detalicznych. Mocnym wsparciem w realizacji tych planów będzie właśnie oferta naszego „Wymarzonego Konta”. Chcemy się wyróżniać na rynku nie tylko innowacyjną ofertą, ale przede wszystkim lojalnością banku wobec klientów, co w sposób istotny odróżni nas od konkurencji. Jesteśmy przekonani że takie podejście zapewni stały wzrost liczby klientów traktujących Raiffeisen Polbank jako swój główny bank” – mówi Maciej Bardan, Pierwszy Wiceprezes Zarządu Raiffeisen Polbank.

Wymarzona propozycja dla klientów detalicznych


W ramach „Wymarzonego Konta” klienci otrzymują – oprocentowane konto bez dodatkowych opłat (tzw. Konto za 0 zł) – wraz z bogatym zestawem dodatkowych usług, w którym znajdują się: możliwość wypłacania pieniędzy we wszystkich bankomatach w Polsce za darmo, darmowe przelewy internetowe, dostęp do bankowości internetowej i mobilnej, bezpłatne wpłaty gotówki w oddziale i wpłatomatach banku oraz jedną darmową wypłatę gotówki w oddziale w miesiącu. Wszystko bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków, za to z gwarancją, że pakiet będzie zawsze darmowy. Do „Wymarzonego Konta” klient otrzymuje kartę debetową, za którą obligatoryjna opłata – również na zawsze niezmienna – wynosi 3 zł miesięcznie. Wraz z kartą klient otrzymuje bezpłatny pakiet funkcjonalnych ubezpieczeń na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń losowych oraz bardzo wygodne ubezpieczenie podróżne.

Środki na „Wymarzonym Koncie” są oprocentowane od pierwszej do ostatniej złotówki, bez górnego limitu kwotowego. Do wysokości 3 000 zł oprocentowanie wynosi 0,5%. Powyżej tej sumy podnosi się do poziomu 1,5% – jak na koncie oszczędnościowym. Każda złotówka powyżej 10 000 zł oprocentowana jest natomiast na 2%, czyli jak na produktach depozytowych. Nie ma limitu środków, powyżej którego pieniądze klientów nie są oprocentowane.

„Konstrukcja Wymarzonego Konta odwzorowuje naturalne zachowanie klientów, polegające na lokowaniu nadwyżek na koncie oszczędnościowym czy lokacie i korzystaniu z pozostałych pieniędzy na bieżąco. Nasze nowe konto funkcjonuje jak rachunek bieżący, konto oszczędnościowe i lokata w jednym. Wszystkie środki klienta zawsze na nim pracują i nie musi on w tym celu nic robić – ani przelewać pieniędzy na konto oszczędnościowe, ani zakładać lokaty terminowej, a do tego ma stały i wygodny dostęp do całości umieszczonych na rachunku pieniędzy, bez stresu, że zabraknie mu środków w sklepie albo zapłaci prowizję za przelew między swoimi rachunkami”– mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Departamentu Zarzadzania Ofertą Produktową Raiffeisen Polbank – „W ramach nowej oferty do karty debetowej za darmo dajemy też klientom bezpłatny pakiet ubezpieczeniowy. Zawarliśmy w nim pomoc medyczną, drogową i domową na wypadek nieprzewidzianej sytuacji i to bez limitów kwotowych i kilometrowych oraz funkcjonalne i bardzo wygodne w działaniu ubezpieczenie podróżne. To ostatnie aktywuje się samo, kiedy klient zapłaci kartą za wycieczkę lub zrobi zakupy poza granicami Polski. To bardzo intuicyjne i wygodne dla naszych klientów – to bank myśli i dba o swoich klientów zdejmując im zbędne problemy z głowy” – dodaje Dymowski.

Mechanizm ustalania oprocentowania „Konta Wymarzonego”, podobnie jak sama konstrukcja konta i zakres oferowanych w jego ramach bezpłatnych benefitów, jest również wyjątkowy na rynku. Oprocentowanie zmienia się automatycznie w przypadku zmiany aktualnej stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i obliczane jest na zasadzie: do 3 000 zł = wartość stopy x 0,25, dla przedziału 3 000,01 – 10 000 zł x 0,75, powyżej
10 000 zł przyjmowana jest wysokości stopy bazowej. Dzięki temu oprocentowanie środków na koncie będzie zawsze podążało za aktualnymi stopami na rynku, a nie będzie miało charakteru uznaniowego, promocyjnego czy limitowanego czasowo – trudno o bardziej transparentne rozwiązanie dla klienta.

Bank lojalny wobec klientów


Raiffeisen Polbank wyznacza również wyższe standardy, jeśli chodzi o oferowanie produktów i usług dotychczasowym oraz nowym klientom. Obie grupy będą otrzymywać identyczne propozycje, nie będzie promocji wyłączających osoby już korzystające z usług banku – „Wymarzone Konto” również będzie dostępne bez żadnych ograniczeń dla istniejących klientów banku. Ponadto bank zamierza mocniej doceniać własnych aktywnych klientów. Jeśli klient będzie przelewał do banku pensję, otrzyma w ramach programu „Lojalny Bank” zawsze lepsze warunki w ofercie kredytowej i depozytowej oraz dodatkowo bank co miesiąc będzie przygotowywał dla takich klientów specjalne oferty miesiąca.

Prosto, przejrzyście, wygodnie


Zmianom produktowym towarzyszą daleko idące usprawnienia dotyczące dokumentacji i procesu obsługi w banku. Klient nie będzie musiał zapoznawać się z wielostronicowymi tabelami opłat, podpisywać mnóstwa dokumentów i spędzać w oddziale wiele czasu. Proces otwierania konta został skrócony do minimum, tabela opłat i prowizji skrócona do zaledwie 2 stron, zyskując przy tym przejrzysty wygląd z kilkoma zaledwie kategoriami kosztów, a sama umowa konta została skrócona i uproszczona. Przyjazny proces obsługi i przejrzystość dokumentacji stanowią kolejny wyróżnik Raiffeisen Polbank na rynku.

2015-03-02
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Sabina Salamon

Sabina Salamon

Rzecznik prasowy, Deutsche Bank Polska Sabina Salamon…

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski Dyrektor Generalny Oddziału Inbank w…

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców