Visa Europe zaprasza wszystkich chętnych do odwiedzenia w dniach 14-15 marca centrum handlowego Złote Tarasy w Warszawie. W ramach zorganizowanego tam eventu odwiedzający będą mieli możliwość zabawy z tzw. rozszerzoną rzeczywistością.
Weekendowe wydarzenie wspiera ogólnopolską promocję „Spróbuj czegoś nowego z Visa”, w ramach której wygrać można karty przedpłacone Visa oraz hybrydowy samochód osobowy Toyota Auris Premium Style.
Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality) jest to system łączący w sobie świat realny oraz rzeczywistość wirtualną, interaktywny w czasie rzeczywistym oraz umożliwiający swobodę ruchów w trzech wymiarach.
Goście Złotych Tarasów w specjalnie przygotowanej strefie Visa będą mogli przekonać się osobiście, na czym polega rozszerzona rzeczywistość, która umożliwi im m.in. spotkanie z dzikimi zwierzętami, doświadczenie lądowania na Księżycu czy spotkania z UFO. Podczas eventu można będzie także otrzymać kupon rabatowy – 10% zniżki na zakup wybranych produktów w sklepach sieci Intersport.
Event w Złotych Tarasach jest częścią ogólnopolskiej promocji „Spróbuj czegoś nowego z Visa”, trwającej do 9 kwietnia br. Jednym z elementów promocji jest konkurs, w ramach którego można zdobyć atrakcyjne nagrody. Wystarczy, że osoby dokonujące płatności z Visa zarejestrują transakcję na stronie konkursowej www.konkurs.visa.pl oraz opiszą lub udokumentują na zdjęciu albo nagraniu audio-wideo, czego nowego spróbowały w życiu dzięki takiej płatności. Codziennie do wygrania są 24 karty przedpłacone Visa o wartości 200 zł każda, raz w tygodniu przyznawana jest nagroda w postaci karty przedpłaconej Visa o wartości 1000 zł, natomiast nagrodą główną w konkursie jest samochód osobowy – hybrydowa Toyota Auris Premium Style.
Poza Warszawą, Visa Europe zorganizuje eventy z rozszerzoną rzeczywistością w Krakowie (21-22 marca), we Wrocławiu (28-29 marca) oraz w Gdańsku (1-2 kwietnia).
„Wszystkim, którzy chcieliby spróbować czegoś nowego z Visa, chcemy dać taką możliwość właśnie poprzez nasze eventy. Rozszerzona rzeczywistość zostanie wykorzystana w Polsce po raz pierwszy na tak szeroką skalę. Mamy nadzieję, że osoby, które odwiedzą Złote Tarasy, udokumentują swoją zabawę, dokonają płatności kartą Visa i zgłoszą się do udziału w naszym konkursie, zyskując szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.
Event w Złotych Tarasach wesprze komunikacja marketingowa na terenie galerii – m.in. ekrany LCD, radio, MMS – oraz na jej profilach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Z kolei promocję „Spróbuj czegoś nowego z Visa” wspiera intensywna, ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji (emisja spotów m.in. na kanałach TVP, w kanale Polsat, TVN), internecie (reklama display m.in. w serwisach Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl) oraz w wybranych punktach sprzedaży (m.in. w kasach PKP Intercity czy w sieciach handlowych Piotr i Paweł, Alma i Tesco). Spoty reklamowe wykorzystywane w kampanii można obejrzeć tutaj (spot 1) oraz tutaj (spot 2).
Za organizację eventów, na zlecenie MEC – domu mediowego pracującego dla Visa Europe – odpowiedzialna jest agencja New Look Advertising.
Visa Europe
