Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa firmy NetCredit. Spoty mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy i promują usługę szybkiej pożyczki przez Internet.
Spot reklamowy przedstawia codzienne sytuacje, jak kolacja w restauracji, w których może zabraknąć nam gotówki. Na pomoc przychodzi drugi portfel NetCredit, dzięki któremu konsument w prosty i szybki sposób otrzymuje pożyczkę. Kampania obejmuje 30 sekundowe spoty emitowane m.in. na TVP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, Polsat Sport oraz TV4 i potrwa do końca 2015 roku.
Głównym celem naszej kampanii było pokazanie konsumentom, że NetCredit zapewnia bezpieczeństwo finansowe, w sytuacji, w której chwilowo brakuje nam gotówki –mówi Ieva Ozolina-Berzina, Dyrektor Marketingu w firmie FinaBay, w Polsce działającej pod nazwą NetCredit. – Nieważne czy jest to spontaniczny wyjazd, czy spotkanie z przyjaciółmi – dzięki drugiemu portfelowi NetCredit konsumenci nie muszą odkładać swoich planów na później –dodaje Ozolina-Berzina.
Za kreację oraz produkcję spotu odpowiada łotewska firma Angels Studio. Planowaniem
i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD Poland, a działaniami public relations Public Dialog. W ramach aktywności PR, agencja zajmuje się prowadzeniem biura prasowego, media relations, działaniami social media oraz organizacją i koordynacją eventów.
// ++e++); // ]]>a.drzewiecka at publicdialog dot pl