Specjalistyczny portal Bank Kierowcy, stworzony z myślą o zmotoryzowanych Klientach Getin Banku i Getin Leasing, obchodzi swoje pierwsze urodziny. Serwis, skupiający w jednym miejscu najważniejsze informacje i usługi związane z zakupem oraz eksploatacją pojazdu, zdobył w tym czasie zaufanie prawie 12 tysięcy aktywnych Klientów i zanotował ponad milion odsłon.
Bank stale rozwija platformę i wprowadza nowe funkcjonalności. Obok rozbudowanej oferty serwisowej, użytkownicy mają dostęp m.in. do systemu e-faktur, auto-giełdy, radia internetowego, a także praktycznych porad i aktualności z branży motoryzacyjnej.
Rok temu Getin Bank, we współpracy z Instytutem Badawczym Millward Brown, sprawdził jakie są potrzeby kierowców dotyczące finansowania zakupu pojazdu oraz jego późniejszej eksploatacji. Aż 75 proc. uczestników przeprowadzonej ankiety wskazało na możliwość załatwienia wszystkich spraw związanych z zakupem i utrzymaniem samochodu w jednym miejscu. W oparciu o wyniki badania, Getin Bank wraz z Getin Leasing podjęły decyzję o uruchomieniu platformy internetowej Bank Kierowcy, która odpowiada na potrzeby zmotoryzowanych Klientów.
– Od zawsze wiedzieliśmy, że Getin Bank, jako największy polski bank samochodowy, oraz Getin Leasing, finansujący najwięcej pojazdów do 3,5 t w Polsce, są predysponowane do tego, aby stworzyć taki serwis jak Bank Kierowcy. Ostatni rok utwierdził nas w tym przekonaniu. Kluczowe dla nas było zaprojektowanie użytecznego i przyjaznego dla Klienta miejsca, w którym znajdzie wszystkie niezbędne oferty i funkcjonalności związane z pojazdem. Zależało nam również na tym, aby nasz Klient w wygodny sposób mógł obsłużyć posiadane produkty. W trakcie budowy platformy sprostaliśmy wielu nieznanym wcześniej wyzwaniom. Pracowaliśmy naprawdę ciężko, ale było warto – mówi Beata Ornatowska, dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami, Getin Noble Bank.
W ciągu pierwszego roku serwis z powodzeniem rozwinął się, zdobywając zainteresowanie ponad 100 tys. osób, w tym prawie 12 tys. zalogowanych, aktywnych użytkowników. Bank Kierowcy obejmuje obecnie szeroką ofertę serwisową z możliwością zamawiania m.in. napraw i przeglądów technicznych. Wdrożony został system e-faktur wraz z powiadamianiem za pomocą SMS-ów i e-maili o wystawionych dokumentach, z którego korzysta już 3,5 tys. osób miesięcznie. Udostępniono również nowe kanały komunikacji – chat online z konsultantem, panel wiadomości oraz newsletter, który trafia do ponad 10 tys. internautów. Klienci mają dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak mapa korków drogowych, czy radio internetowe Muzyczne Drogowskazy. Rozbudowany został również dział informacyjny „Czytelnia”, który obejmuje zarówno aktualności, jak i testy, raporty oraz artykuły z zakresu motoryzacji. Jednym z kluczowych elementów portalu jest także Auto Giełda, udostępniająca m.in. atrakcyjne aukcje samochodów.
Z portalu, dostępnego pod adresem www.bankkierowcy.pl mogą korzystać nie tylko Klienci Getin Banku i Getin Leasing, ale wszyscy zainteresowani kierowcy. Bez logowania do serwisu możliwe jest wyszukiwanie i przeglądanie ofert sprzedaży pojazdów czy usług i produktów oferowanych przez Bank i partnerów. Użytkownicy, którzy zarejestrują się na platformie, mają dostęp do dodatkowych funkcjonalności, np. porad, książki serwisowej oraz listy ulubionych samochodów.