PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościTematyka nowych mediów z punktu widzenia najbardziej doświadczonych praktykantów

Tematyka nowych mediów z punktu widzenia najbardziej doświadczonych praktykantów

Wiadomości 18.11.2014 (11:30)

Już 6 grudnia na warszawskim Torwarze odbędzie się Orange Video Fest by LifeTube, czyli prawdziwe święto YouTubea. Wśród gości – youtuberzy z milionową widownią, czyli SA Wardęga, Stuart Edge, Furious Pete, Abstrachuje.TV, a także m.in. AdBuster, SKKF, Polski Pingwin i Rock.


Gwiazdy telewizji są już passé

Największy amerykański festiwal internetowy VidCon doczekał się polskiej konkurencji
– I edycja Orange Video Fest by LifeTube to całodniowa rozrywka łącząca w sobie festiwal, warsztaty, konferencję oraz targi. W roli prowadzących wystąpi znany i lubiany duet Lekko Stronniczy, a wraz z nimi na scenie pojawią się inni popularni twórcy internetowego wideo.

Najpopularniejsi youtuberzy w jednym miejscu, a do tego duża dawka wiedzy merytorycznej – tego jeszcze w Polsce nie było! Orange Video Fest by LifeTube to prawdziwe święto YouTubea, youtuberów i ich fanów – mówi Barbara Sołysińska, CEO sieci LifeTube, organizującej wydarzenie. – Celem wydarzenia jest nie tylko zapewnienie rozrywki i dostarczenie niezapomnianych wrażeń, lecz także pokazanie potęgi twórców, publikujących w serwisie YouTube i możliwości, jakie to nowe medium nam oferuje.


Internetowy potencjał biznesowy

W ramach Orange Video Fest by LifeTube specjalnie dla marketerów zostanie zorganizowana konferencja z udziałem najbardziej doświadczonych praktyków zarówno z Polski, jak i USA. W ich karierze YouTube odgrywa istotną – nierzadko kluczową – rolę, dlatego chętnie podzielą się swoją wiedzą i zaprezentują case studies najlepszych kampanii realizowanych na YouTubie. Gośćmi tej części będą m.in. Jeffrey Harmon (twórca sukcesu Orabrush na YouTube), Ricky Ray Butler (agencja Plaid Social Labs), Artur Kurasiński (autor bloga AK74.pl), Maciej Budzich (autor bloga Mediafun.pl), Michał Sadowski (CEO Brand24) oraz Jan Zając (CEO Sotrender). Ze swoimi prelekcjami wystąpią również pomysłodawca Barbara Sołtysińska (CEO LifeTube) oraz współorganizator Łukasz Grzejek (CEO Agora Internet Artists).

YouTube od kilku lat skutecznie podkreśla swoją pozycję lidera na rynku mediów gromadząc wokół siebie setki utalentowanych twórców. Wraz z LifeTube każdego dnia staramy się tworzyć idealne środowisko zarówno dla nich, jak i ich zaangażowanej publiczności. Cieszymy się, że możemy być współorganizatorem wydarzenia, które będzie zasłużonym ukłonem w kierunku tych utalentowanych artystów, jak i ich wiernych fanów. Jest to też również szansa na pokazanie, że YouTube to nie tylko liczone w setkach milionów wyświetlenia, ale też ogromna, nie mająca konkurencji społeczność, której potęgi nie można bagatelizować. – mówi Łukasz Grzejek, CEO sieci Agora Internet Artists, drugiej najpopularniejszej sieci w Polsce, współorganizującej wydarzenie.

Bilety są dostępne pod tym linkiem: orangevideofest.evenea.pl. Ceny rozpoczynają się od 39 złotych.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest YouTube, a sponsorem tytularnym Orange gwarantujący najlepszy zasięg w kraju.

Program konferencji dla marketerów w ramach Orange Video Fest by LifeTube:

10:00 YouTube w komunikacji marki /Barbara Sołtysińska

10:30 the Don Draper of the YouTube generation! Jak wykorzystać potencjał YouTube w strategii sprzedażowej? Przykłady Ora Brush i Poo Pouri /Jeffrey Harmon

11:30 Kto ogląda video w sieci, jak najlepiej zmierzyć oglądalność? /Michał Sadowski – Brand24, Jan Zając – SoTrender, Artur Kurasiński – MUSE

12:30 Przerwa kawowa 

13:00 The more brand integration deals with YouTubers the better /Ricky Ray Buttler

14:00 YouTube Case Studies /Barbara Sołtysińska – LifeTube, Łukasz Grzejek – Agora Internet Artists

14:40 Przerwa obiadowa 

15:00 Współpraca z youtuberami by Orange /Tomasz Sulewski

15:30 Współpraca z markami wg youtuberów /panel z udziałem takich twórców jak: Radosław Kotarski, Adbuster, Stuart Edge, Furious Pete

16:30 #Potencjał youtuberów w komunikacji marek /Konrad Traczyk

17:00 Przepis na udaną kampanię /Maciej Budzich

17:30 Ekosystem YouTube /Zuzanna Rutkowska

Informacje o prelegentach:

Jeffrey Harmon– jest współzałożycielem Orabrush (razem z bratem i wynalazcą Orabrush75-letnim Dr Bobem). Był głównym architektem jednej z najbardziej udanych kampanii na YouTube. Filmy „Orabrush Tongue Cleaner” zanotowały ponad 50 mln wyświetleń. Przełożyło się to również na sprzedaż, a OraBrush z nikomu nieznanej firmy przed kampanią, obecnie jest sprzedawana w ponad 30 000 sklepów w 15 krajach. Wiedza Harmona pozwoliła mu na stworzenie kolejnego przedsięwzięcia Orapup – „tongue cleaner for dogs”, który cieszył się większym zainteresowaniem niż produkty znanych marek żywności dla psów. The Harmon Brothers stworzyli kampanię”girls dont poop” dla Poopourri , która zanotowała 40 millionów wyświetleń i była jednym z 5 najczęściej oglądanych virali 2013. Kampania została także nagrodzona przez AdAge – nagrodą „najzabawniejszej reklamy roku”. Redaktor Wired, Joseph Flaherty na Twitterze napisał, że: @jeffreyharmon to „Don Draper pokolenia YouTube!”

Ricky Ray Butler – absolwent Brigham Young University. W czasie studiów był zaangażowany w startup BYU.com. Pracował w FamilyLink.com, sieci skierowanej do rodzin. Tworzył strategie dla firm, angażujące 80 mln społeczność FamilyLink. Pracując dla dużych marek, Ricky zauważył dużą potrzebę na stworzenie agencji rozumiejącej świat YouTube i Facebook. Dlatego w 2009 Ricky został współzałożycielem Plaid Social Labs, agencji rozumiejącej social media, z naciskiem na YouTube and Facebook. Plaid Social Labs prowadziło projekty m.in. dla Orabrush, Intermountain Healthcare, Travalo i Ubisoft. Podczas VidCon 2014 mówiło się o nim, że nikt inny nie przeprowadził większej ilości projektów łączących youtuberów z markami.

Maciej „mediafun” Budzich – autor bloga o mediach, marketingu i internecie – blog.mediafun.pl, redaktor naczelny „mediafun magazynu”. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowanie w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Prelegent na wielu konferencjach branżowych.

Artur Kurasiński – współtwórca Fokus – smarter analytics (getfokus.com) oraz MUSE – narzędzia do mierzenia YouTube. Przedsiębiorca skupiony na wspieraniu i inwestowaniu w projekty technologiczne na wczesnym etapie rozwoju. Mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.

Łukasz Grzejek – Od lipca 2014 szef, najstarszej sieci You Tube, Agora Internet Artists (AIA). Wcześniej Łukasz Grzejek pracował na stanowisku Digital & New Business Development Managera w Universal Music Polska. Odpowiadał za biznesowy rozwój istniejących cyfrowych serwisów muzycznych, korzystających z katalogu UMG, a także zawieranie nowych partnerstw. Od stycznia 2013 roku był odpowiedzialny dodatkowo za realizację celów finansowych związanych z działalnością cyfrową tej firmy. Wcześniej, podczas pracy w spółce Connectmedica, zajmował się rozwojem i wdrażaniem projektów komunikacyjnych dla branży medycznej i farmaceutycznej.

Michał Sadowski – założyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012, Ekomersy 2012, Mobile Trend Awards 2013. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. W wolnym czasie gitarzysta w zespole Band24.

Barbara Sołtysińska – współtwórca i Prezes Zarządu LifeTube, sieci partnerskiej YouTube (MCN) zrzeszająca wpływowych twórców video, którzy łącznie mają ponad 10 milionów subskrybentów i 70 milionów wyświetleń filmów miesięcznie. LifeTube łączy twórców video (youtuberów) z markami, a dla firm tworzy video, przygotowuje strategie obecności na YouTube, optymalizuje kanały. Wcześniej przez 7 lat związana z branżą PR. Projekty, które realizowała i nadzorowała, zostały uhonorowane licznymi nagrodami – polskimi i międzynarodowymi, m.in. Złotymi Spinaczami, nagrodami Golden Drum, tytułem Projektu PR Roku, Magellan Award, SABRE Awards, Kreaturą i innymi. Swoją wiedzą dzieli się podczas prowadzonych szkoleń oraz wykładów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Tomasz Sulewski – Head of Social Media Strategy & Coordination Orange Poland. Odpowiedzialny za wszystkie działania Orange w social media, relacje z liderami opinii, obserwowanie i przewidywanie trendów i wdrażanie ich w strategiczne i taktyczne działania firmy.

Zuzanna Rutkowska – Jako Dyrektor Strategiczny odpowiada za planowanie strategii komunikacji, których sercem jest YouTube oraz działania new business i rozwój firmy LifeTube. Wiążąc się z LifeTube przeszła na czerwoną stronę mocy, gdyż wierzy w konieczność zmian w reklamie w kierunku użyteczności i rozrywki, z prawdziwym wykorzystaniem mocy wideo i społeczności. W branży reklamowej działa od ponad 7 lat, od samego początku blisko strategii. Pracowała m.in w OS3 multimedia, Omnicom Media Group, PanMedia Western, a 4 lata temu, w ramach Grupy o2 tworzyła jedną z pierwszych agencji social media w Polsce.

Konrad Traczyk – twórca Hash.fm, serwisu skierowanego do digital influencers, rozwijanego w ramach spółki Social Hackers, którą zarządza. Wcześniej związany z kilkoma projektami socialowymi min. Fejs.pl i Facebooker. Był także odpowiedzialny za ten obszar w Euro RSCG (obecnie Havas). Z branżą związany od 10 lat. W wolnym czasie, którego mu wraz z powiększaniem się rodziny dramatycznie ubywa, lubi zgłębiać życie miast. W teorii i w praktyce.

Dr Jan Zając – CEO SoTrender.Psycholog, ekonomista, doświadczony konsultant i badacz. Mówi 6 językami.Badacz internetu, psycholog społeczny i ekonomista. Autor kilkunastu publikacji naukowych na temat psychologii Internetu i prowadzenia badań w sieci.

YouTuberzy:

AdBuster (Marek Hoffman) – na swoich kanałach ma milionową widownię. Jeden z najbardziej aktywnych polskich twórców. Jest twórcą kanałów: „AdBuster” i „Być jak Jan Błachowicz” oraz współtwórcą „Tube Raiders”.

Radosław Kotarski – współtwórca LifeTube. Człowiek uzależniony od zdobywania wiedzy i dzielenia się nią w swoim programie „Polimaty”. Udowadnia, iż nawet najtrudniejsze zagadnienia potrafią być interesujące jeśli tylko są odpowiednio przedstawione. Jego programy miały ponad 30 milionów odsłon. Jest nazywany „człowiekiem instytucją” nauki. Sam pisze scenariusze, reżyseruje i montuje odcinki swojego programu. Prowadził programy w TVP i Fokus TV.

Furious Pete – Kanadyjczyk polskiego pochodzenia, który na swoich kanałach ma blisko 2 miliony stałych widzów. Furious Pete jest Professional Competitive Eater” oraz Fitness Guru”. Przygodę z Eating YouTube videos” rozpoczął w 2007. Ma na swoim koncie kilka rekordów Guinnessa. Poza YouTube zrealizował kilka programów dla m.in.: National Geo, Discovery Channel, Sport Science, Travel Channel. Na jednym ze swoich kanałów uczy Amerykanów i Kanadyjczyków języka polskiego.

Stuart Edge – https://www.youtube.com/user/stuartedge, 2,1 mln subskrybentów. Amerykański youtuber, który zanim rozpoczął swoją przygodę z YouTube, pracował przy oczyszczaniu toalet na budowach. Jego filmy notują po kilkanaście milionów wyświetleń. Wyspecjalizował się w pozytywnych prankach i magii na ulicy. Ma na swoim koncie kilka projektów komercyjnych.

Macintosh HD:Users:lifetube2:Desktop:Zrzut ekranu 2014-11-13 o 11.27.24.png

 

2014-11-18
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Artur Mojecki

Artur Mojecki

Artur Mojecki, Prezes Zarządu Dom Finansowy QS…

Monika Charamsa

Monika Charamsa

Monika Charamsa CEO NCS Sp. z o.o.,…

Michał Tabor

Michał Tabor

Michał Tabor, Partner i Członek Zarządu Obserwatorium.biz…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców