PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaLiberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia

Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia

Ubezpieczenia 06.10.2014 (12:42)

Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. Nowa marka to kolejny krok w strategii biznesowej firmy, która zakłada większą dywersyfikację oferty oraz dalszy rozwój kanałów dystrybucji. Jednocześnie Liberty Ubezpieczenia wprowadza produkt dla małych i średnich przedsiębiorstw.


„Zdecydowaliśmy się na zmianę marki, żeby jasno zakomunikować nasz nowy model biznesowy.
Z firmy, która na początku działalności oferowała wyłącznie ubezpieczenia komunikacyjne w kanale direct, staliśmy się towarzystwem z różnorodną gamą produktów, także dla biznesu, w różnych kanałach sprzedaży. Poprzez rozwój nowych produktów i kanałów dystrybucji, chcemy wejść do czołówki największych ubezpieczycieli majątkowych na polskim rynku”
– zapowiada Marcin Warszewski, Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia.

Wołoszański twarzą kampanii Liberty Ubezpieczenia


Zmianę marki wspiera kampania reklamowa, której twarzą został Bogusław Wołoszański, dziennikarz znany głównie jako autor i prowadzący program „Sensacje XX wieku”. Właśnie do tej popularnej serii nawiązuje koncepcja najnowszych filmów, w których Wołoszański informuje o zmianie Liberty Direct w Liberty Ubezpieczenia. Kampania buduje wiarygodność marki, podkreślając zarazem jej najważniejsze atrybuty – wieloproduktowość, wielokanałowość i wysoką jakość świadczonych usług. Długoterminowo służyć będzie też prezentacji transparentności i pozytywnie rozumianej prostoty w zakresie obsługi klientów.

„Bogusław Wołoszański dzięki swojej osobowości i osiągnięciom cieszy się w Polsce ogromnym szacunkiem i popularnością. Cechy te dają nam możliwość budowy silnej i godnej zaufania marki. Ubezpieczenia są z natury rzeczy skomplikowane, a Bogusław Wołoszański przedstawia je w sposób przystępny dla Klientów”– podkreśla Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu i Kanału Direct Liberty Ubezpieczenia.

15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Kampania prowadzona będzie również w kinie, internecie oraz w wybranych tytułach prasowych. Działania reklamowe rozpoczynają się 6.10 i potrwają kilka miesięcy. Kreację telewizyjną przygotowała agencja Grey, za działania w Internecie odpowiadają Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje Havas Media.

Marka Liberty Ubezpieczenia będzie systematycznie wprowadzana w całej komunikacji marketingowej ubezpieczyciela. Materiały marketingowe zostaną wymienione w multiagencjach, na drukach oraz wszystkich innych nośnikach. Zmienia się również oficjalna strona internetowa firmy, która od 6.10 będzie działać pod adresem www.lu.pl. Z obecnej strony www.libertydirect.pl nastąpi automatyczne przekierowanie do nowej domeny. Zmiana nazwy i logo nie wiąże się ze zmianą danych adresowo-telefonicznych i nie wymaga dopełnienia żadnych formalności ze strony Klientów.

Liberty Ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw


Działając już pod nową marką Liberty Ubezpieczenia wprowadza do oferty polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Obejmują one ubezpieczenia od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (all risks), OC, assistance oraz NNW. Produkt przewiduje również możliwość rozszerzenia ochrony o klauzule dodatkowe.

„Szacuje się, że wartość rynku ubezpieczeń dla MŚP w Polsce to ok 1 mld zł. Jednocześnie jedynie ok. 50% małych firm posiada ubezpieczenia inne niż komunikacyjne. Widzimy tu więc duże perspektywy wzrostu – szczególnie, że przedsiębiorczość rozwija się w Polsce dynamicznie. Z prognoz Liberty Ubezpieczenia wynika, że rynek ubezpieczeń majątkowych dla MŚP będzie jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku ubezpieczeń majątkowych. Będziemy starali się maksymalnie wykorzystać ten potencjał” – powiedział Marcin Warszewski, Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia.

Przewagą konkurencyjną oferty dla MŚP Liberty Ubezpieczenia jest dostosowanie zakresu ochrony do specyfiki poszczególnych branż. Dzięki temu każdy z Klientów firmy otrzyma ubezpieczenie adekwatne do jego działalności. Liberty Ubezpieczenia przygotowało ofertę dedykowaną sektorom pogrupowanym wokół następujących tematów: biuro i informatyka; sklep i sprzedaż; edukacja; zdrowie, sport i uroda; wypoczynek i gastronomia; naprawy i usługi; budownictwo; produkcja; apteki.

Oferowane produkty mają kompleksowy charakter – kupując jedną polisę, przedsiębiorca może uwzględnić w niej szereg różnych ryzyk. Dodatkowo, część z nich Liberty Ubezpieczenia oferuje bez potrzeby opłaty dodatkowej składki. Są to m.in.: rozmrożenie środków obrotowych, zwrot utraconego czynszu czy też pokrycie kosztów najmu lokalu zastępczego. Ponadto, propozycja firmy obejmuje unikalne na rynku rozwiązania, w tym automatyczne podwyższenie sum ubezpieczenia dla środków obrotowych w okresach zwiększonej sprzedaży czy usługę awaryjnego sekretariatu.

Klienci biznesowi Liberty Ubezpieczenia mogą też wybrać ubezpieczenie w wybranym przez siebie zakresie na przykład: sprzętu elektronicznego – all risks, od pożaru i innych zdarzeń losowych oraz OC działalności. Ochroną można objąć także budynki lub lokale należące do osób fizycznych, a wynajmowane do celów prowadzenia działalności gospodarczej przez inne podmioty. Zachętą przygotowaną dla firm z sektora produkcyjnego i detalicznego jest 20%-owy wzrost sumy ubezpieczenia towarów w okresach przedświątecznych oraz świątecznych – bez dodatkowej składki.

Sprzedaż nowego produktu będzie wspierać innowacyjna i intuicyjna aplikacja dla Agentów. Rozwiązanie dostarcza funkcjonalności niedostępne dotąd na rynku – m.in. sugeruje zakres ochrony najkorzystniejszy dla danego przedsiębiorcy.

Oferta adresowana jest do firm, które zgłaszają do ubezpieczenia mienie o wartości do 10 mln zł na jedną lokalizację oraz do 20 mln zł na wszystkie lokalizacje. Polisy można zawrzeć za pośrednictwem multiagencji oraz brokerów.

Liberty Ubezpieczenia

2014-10-06
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Tomasz Głodowski

Tomasz Głodowski

Tomasz Głodowski Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej…

Marta Wiszniewska

Marta Wiszniewska

Specjalista ds. kontaktów z mediami, Citi Handlowy…

Wioletta Sawicka

Wioletta Sawicka

PR Manager, Deutsche Bank Polska Wioletta Sawicka…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców