Platforma SerwerSMS.pl pozyskała nowego klienta z branży finansowej – Getin Bank. Wdrożony SMS-owy kanał komunikacji usprawni procesy biznesowe oraz kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi.
W ramach umowy część komunikacji SMS Banku będzie realizowana przez Platformę SerwerSMS.pl. Obaj partnerzy wierzą, że współpraca przyniesie wiele korzyści, a procesy bankowe uczyni prostszymi i jeszcze bardziej funkcjonalnymi.
– „Branża finansowa to jeden z modelowych przykładów środowiska, któremu aplikacja komunikacji SMS bardzo się opłaciła. System powiadomień SMS pozwala nie tylko na poprawienie jakości obsługi klienta bankowego, ale przede wszystkim szybkości wymiany informacji, co w niebagatelny sposób ułatwia procesy biznesowe. Możliwości wykorzystania kanałów mobilnych w bankowości jest wiele, od prostych informacji, przez autoryzację transakcji, skończywszy na windykacji.” –uważa Artur Sadowski, CEO w Platformie SerwerSMS.pl
Getin Bank to marka bankowości detalicznej należąca do Getin Noble Bank SA, jednej z najszybciej rozwijających się instytucji finansowych w Polsce. Z usług Banku korzysta dziś ponad 2,4 mln klientów, a jego produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych, w samoobsługowych oddziałach Getin Point, a także w szerokiej sieci pośredników. Dzięki wykorzystaniu platform teleinformatycznych takich jak komunikacja mobilna i WWW, Getin Bank dociera do swoich Klientów szybko i na bieżąco z niezbędnymi, pożytecznymi dla nich informacjami.
SerwerSMS.pl