Getin Bank znalazł się w finale międzynarodowego konkursu dla branży public relations SABRE Awards. Bank otrzymał nominację w kategorii „Usługi finansowe” za strategię komunikacji odświeżonego wizerunku marki.
Jury konkursu doceniło działania komunikacyjne zrealizowane przez bank w 2013 roku. Ogłoszenie laureatów SABRE Awards, którego organizatorem jest The Holmes Group, odbędzie się 20 maja 2014 roku podczas uroczystej gali w Londynie.
W tegorocznej, dziesiątej już edycji prestiżowego konkursu SABRE Awards zgłoszono rekordową liczbę 2 400 projektów z 40 krajów. Finaliści, wśród których znalazł się również Getin Bank, zostali wybrani przez 43-osobowe jury złożone ze specjalistów branży PR z całego świata. Bank został nominowany w kategorii „Usługi finansowe„za działania zrealizowane w 2013 roku, których głównym celem była komunikacja nowego wizerunku marki oraz wdrożonych w ramach strategii Getin UP produktów i usług, w tym m.in. innowacyjnego rachunku osobistego oraz bankowości mobilnej.
– Podstawą strategii Getin UP jest założenie, że Getin Bank ma być bankiem pierwszego wyboru. Instytucją, która oferuje proste i praktyczne usługi finansowe sprawiając, że codzienne korzystanie z bankowości jest wygodne. Firmą, który nie boi się innowacji, odważnie inwestuje w nowe technologie i wprowadza pionierskie rozwiązania. Bardzo zmieniliśmy się dla naszych Klientów i zależało nam na tym, żeby pokazać im jak wiele mamy do zaoferowania. Dlatego też, tak dużo uwagi poświeciliśmy działaniom komunikacyjnym. Nominacja w konkursie SABRE Awards jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem sukcesu zrealizowanej strategii– mówi Wojciech Sury, dyrektor Biura Public Relations Getin Noble Banku.
Nowa strategia biznesowa Getin Banku „Getin UP” została ogłoszona 5 marca 2013 roku. Jej głównym celem jest rozwój bankowości relacyjnej oraz dalsze dążenie do osiągnięcia statusu banku uniwersalnego i innowacyjnego. W ramach przyjętych założeń wdrożono liczne rozwiązania, w tym m.in. nowoczesną bankowość mobilną, pierwszą na świecie kartę z wyświetlaczem oraz nowatorskie konto osobiste, które pozwoliły zarówno na uproszczenie, jak i uatrakcyjnienie oferty. Strategia komunikacji, nominowana w konkursie SABRE Awards, była integralnym elementem nowej strategii biznesowej.